~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

GoTisdagsmorgon alla!

Av Bim - 1 februari 2011 07:54

  

Gomorron på er alla,kul att ni tittar in!


Först av allt,Tusse,(som ligger här hos mej),hälsar SÅ mkt och

tackar alla som skrev o delgav sina sympatier igår.

"Vilka bloggvänner du har,jag vill skapa en blogg för mej o Sigge oxå"

Nåja,vi får väl se,kanske,blir väl lite svårt med min hjälp,*L*

Tusse mår rätt bra idag,var rätt trött igår,men det får man förstå.

##############################

   Sitter just nu i sängen,avnjuter kaffet och läst tidn,pluttrat

lite med det dagliga korsordet,alt med Sudoko:t,som jag oxå gillar.


§ På dagens program står ej så mkt,promenad(i blåsten)

§ Sortera lite mer bl pappren ja håller på att gå ignm.


§ Försöka förstå mej mer på den (knastelefon,sorry Telia),som

jag fått låna,iom min andras prbl,så den ska repareras,

vet ej vilken tel i ordningen jag har o som jag

får lämna in,,så trist.


§ Har ingen    hemma idag,så det blir

att vara hemma,vilket är mkt skönt


§    bak,KAN det bli idag,och

   kaksbak oxå,men kom precis på

att jäst,troligen ej finns hemma

Ahh,det blir prommis till affären iförsta hand,och det tar ca 1 timme

fram o tbx,förenat nytta med nöje alltså


   Blir jag insläppt sån här tro? *L*

Om inte förr så vaknade ni nu,eller hur?


   Denna bild,från min o kompis dans på restaurang

i Alanya(där vi oxå hamnat på menyns framsida,med ett kort som togs året innan

det var lite kul fakt

Denna restauranegn är ett favvoställe,


Nu önskar jag er alla en bra Tisdag, ska titta in till er.....

   hoppas det regnar kärlek,värme och allt gott på er

   så blir det säkert den bästa Tisdagen hitills


   Varm kram från Calma:=)


 
 
sus

sus

1 februari 2011 08:30

Tittade förbi här, Lämnar spår efter mig och säger.._God morgon :)

http://dusisus.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

1 februari 2011 09:15

Jag har haft flera bloggar genom åren, samtidigt. Men det är inget att längta efter. Till slut brukar det bli så att man använder en blogg och hänvisar till den från de andra :) För tillfället har jag två bloggar och gör exakt som jag skrev :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 februari 2011 09:50

Vad skönt att Tusse mår bättre i dag
Hoppas att din dag blir bra
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 februari 2011 10:32

God dagens gummigumsan hehe. Ser att du redan har stakat ut dagens göromål, det är bra. Själv så tar jag varje timma som den kommer, planeringar spricker alltid. Tur att Tussan mår efter omständigheterna bra efter ingreppet i går. Kommer förbi för att sniffa dofterna från ditt bullabak i dag, håll kaffet varmt.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards