~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Sista Måndagsmorronen i januari,,,

Av Bim - 31 januari 2011 07:03

      Hej på er,mattes trevliga bloggvänner

Kan bara säja,att jag funderar på att flytta,jo,fast jag har världens

bästa matte o husse,så funderar jag starkt


Här som det alltid finns färskt vatten,

påfyllt i automaten för torrfoder,

ren o fin kattsand,när jag o brorsan Sigge ej vill gå ut


Idag,döm om min förvåning,INGEN MAT!!!!!

"Vi ska ut o åka bil lille Tussehjärtat" sa hon.

så HÄR BARA,tänkte jag,ej packat eller nåt,mjauuu

Men tyckte precis hon sa ngt om Catering,ahhh,mums tänkte jag,

men Sigge sa ngt jag aldrig hört förut,KASTRERING,vvvaaaaa!!!!!!!!

Okej,det är säkert ngt bra,matte o husse


Jag tror hon har en överraskning till mej o Sigge

   ja det är Sigge ju,

men han ska ju inte med,,hmmm


Kan hälsa iaf,att hon kommer att titta in hos er

idag eller nåt,


Nu går jag o kollar igen,om maten kommit fram,,

Mjau på er,säjer som matte brukar:

   hälsn Tusse gnm Calma:=)

 
 
Maria

Maria

31 januari 2011 10:21

Efter din biltur och att du har piggnat på dig ska du se att maten är på plats igen..som vanligt.
Lycka till nu!
Kram

http://maria9.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

31 januari 2011 12:23

Du skall se att fram mot kvällningen så kommer maten fram och du får säkert en liten gobit för att du vart duktig idag.
Lycka till nu!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 januari 2011 14:31

Tror nog att matte är snäll och ger dig mat framåt kvällen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
irja

irja

31 januari 2011 16:56

Men kära lilla vännen då, var inte lessen, du ska se att allt ordnar upp sig till de bästa om inte till ännu bättre, till de lyxiga livet igen , efter ditt äventyr...
HA det bäst vännen, nos på dig KRAM IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 januari 2011 22:06

du blir inte utan mat idag heller, var så säker

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

31 januari 2011 23:43

Hoppas du har kvicknat till nu efter bilturen i dag. Det blir bra snart skall du se, men ta det lugnt några dagar. Hoppas du fick en sardin när du piggnade till, tror du har varit duktig.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards