~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Lördag,ngr minuter till.....

Av Bim - 29 januari 2011 23:58

   Sassa,vår älskade Sassa,säjer välkommen till er,

Hon träffar säkert den fina hunden Maja,som en av mina bloggvänner,har hjälpt

över Regnbågsbron,till den fina plats som ej har sjukdom,smärta eller ålder

Sov gott Maja

   Tänder detta ljus för dej Maja,Sassa o alla nära o kära som ej finns hos oss,,,

  


Jag är sen uppe,kan bero på att jag slumrade ett tag vid den film jag skulle

se,tidigare ikväll,så kan d gå


Dagen varit bra,har rena sovmorronen imorron,Söndag


Tack för alla inlägg hos mej,så glad blir Calma för dessa

Har tittat in hos nästan alla mina trevliga bloggvänner,,


   Calma skickar en varm kram till er,,,


  



 
 
Ruth

Ruth

30 januari 2011 09:59

Har lätt huvudverk i dag, jobbade och fixade en bloggväns blogg i gårkväll, var inte i säng förens vid drygt 2 i natt. Missade alla mina bloggvänner med en liten hälsning i går, så i dag blir det ett par timmar framför skärmen.
Ha en riktig fin söndag, solen lyser här, men det är kyligt.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 januari 2011 11:05

åh, vad ledsamt, jag har också vovvar därborta i regnbågslandet
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

30 januari 2011 11:14

Ledsamt, även jag har vovvar där borta. Vovvar som för alltid stannat kvar i mitt hjärta.
Önskar dig en fin Söndag här i Espania har sommaren återkommit så nu ska jag ut i solstolen och lägga mig för att bättra på solbrännan

http://farna.bloggplatsen.se

 
solan

solan

30 januari 2011 11:41

Hej...Rusar runt bland alla härliga bloggare å nu har jag hamnat hos dej.Kul
Önskar dej en trevlog fortsättning på denna söndag,den sista denna månad/Kram

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 januari 2011 15:17

Dina bilder är ju klickbara.
När du lägger in bilder så klicka i miniatyr så blir dina bilder klickabara.
Om du kollar så kan du klicka på dina bilder o dom bli större. Enkelt som en plätt!

Ha en fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

30 januari 2011 15:38

Hon liknar vår Lexie, jättefin! Det är så sorgligt när de går bort bara!

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 januari 2011 20:07

Maja är i goda händer när Sassa vakar och guidar henne! Så fin hon var din älskade Sassa :)

Sv. Vilken härlig rutin att köpa tulpaner varje fredag :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

30 januari 2011 22:07

Jag har fyra vovvar i Regnbågslander,snart ett år sen min äldsta vovve fick somna in. Han fattas mig så otroligt mycket. Nu är det Peppe och jag som får fortsätta tillsamans och sakna våran bästa vän,
Kramiz!

http://mithas.blogg.se

 
irja

irja

30 januari 2011 22:34

Kära Calma !!!
JA, jag har 6 hundar somhar gått över regnbågens bron, där de får springa och leka med alla de andra hundarna , samt några katter och andra djur,eftersom jag är uppvuxen på en stor landgård utanför Bergen i Norge,,, men en dag ska vi väl åter mötas....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Vi har blivit utsatt för sabotage, de hade klippt av alla tele och dataförbindelser natten mot lördag ,så det är därför det har varit tyst om mig, vi har ej kunnat komma in på nätet... FY usch för såna människor, nu börjar bli för mycket vandalism....
Ha det bäst vännen ... FÅNGA DAGEN...
KramiZ IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards