~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Bim - 29 januari 2011 23:58

   Sassa,vår älskade Sassa,säjer välkommen till er,

Hon träffar säkert den fina hunden Maja,som en av mina bloggvänner,har hjälpt

över Regnbågsbron,till den fina plats som ej har sjukdom,smärta eller ålder

Sov gott Maja

   Tänder detta ljus för dej Maja,Sassa o alla nära o kära som ej finns hos oss,,,

  


Jag är sen uppe,kan bero på att jag slumrade ett tag vid den film jag skulle

se,tidigare ikväll,så kan d gå


Dagen varit bra,har rena sovmorronen imorron,Söndag


Tack för alla inlägg hos mej,så glad blir Calma för dessa

Har tittat in hos nästan alla mina trevliga bloggvänner,,


   Calma skickar en varm kram till er,,,


  



Av Bim - 29 januari 2011 05:27

   på er

Välkomna till mej,denna Lördag,,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Här är det mkt blåsigt,viner omkring husknutarna,egtl

läge för att krypa ner i sängen igen,men nattpersonalen

på mitt jobb,vill säkert gå hem o nanna.

Så jag fortsätter med min    (haha,den gick ni ej på vá? *L*

   Kaffet är nog säkrast att inmundiga


Det gick bra att starta jobba igår, efter min semester,lite

ringrostig,men idag fortsätter vi.

Kl ringde 05.00,så det tar ett tag till,att få upp korpgluggarna


Började igår med min "Veckans Tanke"inlägg,inte för det blev

så många förra bloggperioden,men en trevlig sak

jag ska fortsätta med,känner jag,

Glad för era inlägg där oxå,

Calma är på gång verkar det som *L*


Nu blir det    med påtår,fixar sig nog uppvaknandet,,

  ska vara helt öppna när bilen ska rattas.


Vill ni vakna snabbare,få upp era ögon?

   här är hjälpen,*L*



Ikväll får ni besök av mej,var för trött igår

Önskar er alla,vart ni än är,en fin och bra Lördag

   vänner!!

   från Calma:=)



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards