~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

SöndagLucntid

Av Bim - 23 januari 2011 11:47

   Hej,TusseTabasco Kattastrof här igen,

Jo,min matte ska iväg,så jag skriver istället,sorry om det blir liite

galet ibland,men jag är ju ej så gammal och är lite

klumpig på tangentbordet,


Jo,min rara söta matte undrar följande,(hörde hur irriterad hon

bvar förut)


Varför kan hon ej klicka direkt på bloggen o komma in till sina,som jag förstått,

mkt trevliga bloggisvänner?

Hon sa. "då får jag väl gå via länknamnet då"

Det var ngt om att när hon klickade på ex Dansbandsfruns bloggnamn,när hon hade

skrivit i mattes blogg, DÅ kom det som en gul sak runt handen,som man har när man ska in ngnstans,och så var det som ett litet rött utropstecken däri


Schyyyyy,nu kommer hon,tänk om hon får förklaring sen när hon

kommer hem,då blir hon säkert jätteglad,

Tass o mjauuu till er

tror säkert att Calma hälsar,fast hon inte vet om det

 
 
Ingen bild

pia

23 januari 2011 12:31

Vad Tusse är duktig¨på data, nog den ända katt jag känner som förstår sig på det..haha
kramen

 
lillis

lillis

23 januari 2011 16:16

Ja ibland så är det inte lätt att fatta allt som har med datan att göra
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 januari 2011 20:55

jag visste inte att du har en så'n duktig katt :)
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

23 januari 2011 22:40

Vilken lättärd Tusse som fattar det häringa med datorer, men ett och annat lär han sig nog när han ligger där och spanar på musen, katter är kloka dom.
Så till det andra:
Bettan var först att vilja ha mina stora Clivia kärnor, dumt att dela på dom, tror man får sätta alla 3 och hoppas på att någon av dom gror. Men det kommer flera bara kappslarna blir röda och mogna, då är det din tur.
Hoppas söndagen har varit toppenbra.

Nu kallar sänghalmen, natti, natti vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards