~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Bim - 23 januari 2011 22:26

   ligt välkommen,denna sena kväll

Detta hjärta ritade ett av underbara barnbarnen i sanden vid vår badplats

på landet,,mmm,nu längtar jag...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fixarsöndag ja...


Långt uppvaknade sen en tur till en kollega och vän,

hämtade lite hyllor m m,förstås hade jag med en

   till henne,(dock ej denna)

Sen hem o fixa till det,blev såååå bra

När man fixar är det bra med fixarmusik,det blev

favvosar med bl dansbandsmusik (bl a Mats Bergmans,((dansbandsfrua)) )

fullt ös i mitt rum,,me like it

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fixat har oxå mannen gjort,en del underarbete på lilltoan som får sig ett lyft,hoppas

det blir klart t om nästa helg

Dessutom stod han för matlagningen idag,nog för han brukar göra det då o då,men skulle ju avlasta när han höll på o renoverade

Alltså blev det riktigt bonus idag,, *L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   Här en bild på vårt hus,dock förra året vita

runtomkring,men spelar roll,lika kt i år ju *L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu ska jag släcka ner strax,

redan varit inne hos ngr o hälsat på,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   och natti,suss gott

Kram från Calma:=)

Av Bim - 23 januari 2011 11:47

   Hej,TusseTabasco Kattastrof här igen,

Jo,min matte ska iväg,så jag skriver istället,sorry om det blir liite

galet ibland,men jag är ju ej så gammal och är lite

klumpig på tangentbordet,


Jo,min rara söta matte undrar följande,(hörde hur irriterad hon

bvar förut)


Varför kan hon ej klicka direkt på bloggen o komma in till sina,som jag förstått,

mkt trevliga bloggisvänner?

Hon sa. "då får jag väl gå via länknamnet då"

Det var ngt om att när hon klickade på ex Dansbandsfruns bloggnamn,när hon hade

skrivit i mattes blogg, DÅ kom det som en gul sak runt handen,som man har när man ska in ngnstans,och så var det som ett litet rött utropstecken däri


Schyyyyy,nu kommer hon,tänk om hon får förklaring sen när hon

kommer hem,då blir hon säkert jätteglad,

Tass o mjauuu till er

tror säkert att Calma hälsar,fast hon inte vet om det

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards