~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

SenLördagKväll,,,

Av Bim - 22 januari 2011 23:24

   Gokväll,välkomna in....

 

Just nu liiite angry,trevligt sätt att välkomna er på,lr hur? *L*

 

Tänkte fylla på mitt bildförråd,vi kör med Avancerad uppladdning,

tänkte jag,markera flera åt gången

Tog tid som om det var rätt mng bilder,nåja,fortsatte,fortsatte,

Nu hög tid för att göra ett inlägg o visa lite,tänkte jag,,jojo,

fanns bara med ca 1 bild för varje gång,

Ska kolla felet,tänkte jag,,inte fabian markerar den fler bilder,nopes

den tar bara en i taget,men TID,det tog det,,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Min dag idag då:

 

Efter långt skönt uppvaknande,som innebar läsning o

  drickande i sängen,blev det uppstigning

Lite småpyssel,m m

 

Förslaget,frågan från min man om mat på Kinarestaurang,blev ett snabbt svar på,

Sååå gott det var

 

IKEA fick ett besök och lite pengar,spegel o lite annat

 

Inköp i vår lilla affär på hemorten,bl a grädde,för det ena goda

föder behov av det andra*L*,blev såååå sugen på

Irish Coffee,så det blev det lite senare här

 

   Letat lite bilder att ladda upp,denna är en av de FÅ som kom upp,

Detta arrangemang gjorde jag till en av mina döttrars öppnande av sin Trafikskola,i Finspång,inredningen gick i dessa färger,då köptes dessa färger,det är bara konstgjort material, blev riktigt nöjd faktiskt

Gillar sånt här,o allt vad pyssel,handarbete m m som finns.

 

   Calma säjer nu,KRAM och

 


   ...Till er alla!!

 
 
Ruth

Ruth

23 januari 2011 00:03

Har du varit borta så länge från bloggande så du har glömt hur du gör ? Du får klicka på fliken *Ladda upp flera bilder* sedan hålla ner *Ctrl knappen* och samtidligt markera alla bilderna som skall laddas upp, så fungerar det, annars så laddas bara den sist markerade bilden upp. Du får sova på saken och testa igen du fixar det.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

23 januari 2011 00:21

hallå där i natten, är du vaken du med ;)
Va kul att du gillar grabbarna, jag tycker också om den låten mycket!
Ser att du har en dotter i Finspång, där bodde jag först när jag flyttade till Östergötland från Småland. Jag sjöng i ett band som hette Cheerie. Trivdes i Finspång så jag bodde kvar i 7 år.
natti natti ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
mortuta

mortuta

23 januari 2011 07:46

hejsan
vilken fin blogg du har, den vill jag nog följa. Titta gärna in till mig.
mvh
mortuta

http://www.mortuta.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

23 januari 2011 08:56

Jag brukar använda enkel uppladdning. Tycker det går fortare i längden..
Trist när det inte fungerar som det ska!

Men du.. När du var på Ikea så måste du väl ha inhandlat lite ljus..?
För man kan väl inte gå på Ikea utan att göra det. Släpper dom ens ut en då?? ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

23 januari 2011 11:10

Jag bodde på Ekkällevägen. (Östermalm)
hade vibjörnsparken nedanför.
jag pluggade komvux på Bergska samtidigt som jag sjöng sen började jag jobba på Mogård.
kramar från "snarkfia" hahahaha

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 januari 2011 12:46

Calma!
Jag klickade på Dandbandsfruns länk här ovanför och kom in utan problem. Vad gäller bilderna använder jag bara enkel uppladdning. Det funkar utmärkt hos mig. Du får testa igen - lycka till!
Varm kram!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 januari 2011 20:53

du ska se att du lär dig efter hand, det kommer att gå lättare
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards