~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

FredagKvällen är här,,,

Av Bim - 21 januari 2011 17:55

   Kul att just Du tittar hit,välkommen!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dagen idag då?

Ja,inte blev det ngn promenad inte,men har

rört mej desto mer inne *L*   På med skön musik,

temat för dagen var(som ofta) dansband,sen brakade det loss

i det Calmska hemmet,hög volym går bra i eget hus,

Allt emellanåt ett LITET tag med dammsugaren,men ryggen sa ju STOPP

rätt ofta,då fick Calma pausa,,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Har försökt få in i skallen hur man länkade till ngn,alltså förstå,

detta har man gjort förut,,hittade ej ens Länkar,

nåja,tips o hjälp från Cina o Ansepanse (TACK vänner) hjälpte en ibland

hopplöst "dum" person att få till det.

Så nu får ni passa er,kan länka både nu och då *L*   

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Pratat med en "gammal" kompis idag,berikande och härligt,

man ska berika sig med det man mår bra av,är man skyldig sig själv egtl.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Varit en frostig dag,iaf här,men så vackert det är när alla domherrar sitter i träden.ser ut som en massa äpplen.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tiden går fort,snart njuter man av dessa saker

   båttur,med strandhugg

 

   frulle ute,detta taget på landet tror jag

 

   får se kalvarnas första stapplande steg i hagen,precis

utanför vårt staket,även detta på landet,

Men vi har såna skönheter här oxå,där vi bor

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Men nu ska jag hitta ngt gott och nyttigt att stoppa i lilla magen

kanske  eller ngt annat

 

  Säjer hej då,tittar in hos er vartefter

 

   Calma:=)

 

 

 

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

21 januari 2011 19:32

Hej här är jag ;)
ville önska en fin fredagskväll o tacka för titten. Vi hörs igen!

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

21 januari 2011 19:53

Det är väl konstigt att dansbandsmusik inte anses riktigt "fint" av många. Okomplicerd, svängig musik, som sprider sån glädje, kan väl aldrig vara fel. Nä just det.
Nu är det snart dags för tåget med Luuk och Lindström. Luuk har en lite torr och pipig röst, medan Lindström är den stora behållningen för mig - och de tävlande förstås.
Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 januari 2011 20:03

Det är riktigt jobbigt att städa..

Nu ska jag försöka förklara hur du länkar..
Du markerar det du vill länka (namn eller nåt annat) sen klickar du på det som ser ut som en kedja ovanför. En liten fyrkantig ruta. Där skriver du i vilken adress du ska länka till överst sen är det bara klicka Ok.. Klart :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 januari 2011 07:46

Låter som du haft en skön fredag med härlig dansmusik och snabeldraken.
Önskar dig en skön och mysig helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

22 januari 2011 09:03

Hejsan hoppsan på dig ! Och tack för trevligt besök på min blogg.Nya bekatskaper är alltid roligt och länka på du :) Ska lägga in dig hos mig också för ordningens skull.Har blivit en del nya bekanskaper sedan zoomin behagade meddela om nedläggning av gratissidorna :) Inte mig emot :)Jag har ju min hemsida också så att zoomin slutar bekymmrar mig egentligen inte, gav mig bara lite extra sysselsättning med att bygga hemsida till min bästaste väninna och granne *S*
Om jag blir daglig besökare är jag tveksam till...min länklista börjar bli rätt lång,men jag brukar försöka svara på inlägg (jobbar ju 80% också).Så på återseende säger jag !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

22 januari 2011 12:05

Vilken trevlig blogg du har.
Skönt att höra det här om ditt hjärnsläpp med datorn. det är så här med.
Vad härligt att titta på bilderna och få längta till den sköna sommaren.
Kram och en trevlig fortsatt helg.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 januari 2011 19:24

men du! nu har du ju lyckats, vad duktig du är! :) du har ju en hel länklista nu
ha en go' lördagkväll
kram

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

22 januari 2011 19:29

Sv: jo, det är inte svårt att ta bort länkar, du går helt enkelt in på länklistan som du hittar som överskrift där kommentarerna står, längst ut till höger hittar du länkar, trycker där och kommer in på länklistan, där står alla och den finns en liten ruta framför alla, om du trycker i den rutan så har du markerat den länken och sedan scrollar du ner och ser: ta bort, och trycker där, då försvinner just den markerade länken
Kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

22 januari 2011 21:14

Önskar dig en fortsatt fin lördagskväll och en fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards