~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Bim - 20 januari 2011 21:32

   Välkomna hit!


Calmas Torsdag!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Efter rätt lång morgon i sängen,så intogs en

god frukost,nybryggt kaffe,alltmedan solen sken mer o mer

  


De små fåglarna(och stora)fick sina fågelstugor fyllda med smaskens,

får man ej missa

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Promenadkläder på,sen 1 timmes otroligt skön promenad,vad annat

kan det bli i ett sånt väder.

Gick både asfalt o skog,långa djupa andetag i den friska luften

Blir lyrisk i efterhand,bara av tanken

Ja,sån är jag,,kan förnimma vissa saker och nästan bli lika

uforisk bara vid blotta tanken på vissa saker,

Det ger xtra krydda i livet,tycker jag.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Det blev en tur till CityGross oxå,

hittade "bli glad av saker",nämligen en större brica till de små

jag redan har,och underlägg i samma motiv

mer behövs ej för att göra mej glad,i materialla ting sas

Blev nya gardiner till Christers rum oxå,tror det ska passa herrn*L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Nu ska jag sakta ne i datavärlden,så sakteliga dra mej

till min sköna säng


Imorgon är en ny dag,och den blir som mitt motto:

  

(denna stenen har jag fått av gó vän)liksom mer i Carpediemmottot)

(tack E-L)

ja,ngn av barnen har oxå anammat det,me like it

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  

säger

   Calma:=)




Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards