~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Calmas här,,,,

Av Bim - 27 juli 2010 17:48

   Hej på er alla bloggare o som kanske tittar in på min sida,FAST

jag varit borta så länge,,

Har ju ej ngt internet sen 14 maj o det lär dröja,iaf om man pratar med Glocalnet.

DE kan ej leverera dit vi bor nu,men vägrar släppa oss innan bindningstiden går ut,den 31 aug.så vår nya leverantör kan ta vid.

VI har ej sagt upp abonnemanget,det öär Glocalnet som ej kan

leverera,men tro att de släpper oss,nej då,,man blir bara

så förbenad,,

Men betalt ska de ha,det är det inga prbl med,grrrrrr,,,,


Har 1½ v semester kvar,,just nu är jag i Sthlm hos en av mina älskade

döttrar,som fyllt 35,därav mitt inlägg här,,


Sitter ej och skriver på jobbdatorn,det gör jag inte,,,


Jag hoppas ni finns kvar när jag ngn gång på senhösten har ett internet igen,,


Så kram till er alla,

Carpediem,,,,Calma


ps.har skrivit till din inkorg på FB Cina ds.


  


 
 
lillis

lillis

27 juli 2010 20:50

Hej! så skönt att höra att allt är bra med dig.Vad dåligt att dom inte släpper er när dom inte kan fixa internet där ni bor. Hoppas att du får en fortsatt bra semester
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

31 juli 2010 17:47

Vad roligt att få ett livstecken från dig. Vet ju att du tagit en bloggpaus vid flytten. Hoppas nu att ni får ordning på uppkopplingen den 31/8 - du är så välkommen tillbaka;)
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

4 januari 2011 01:47

Kära Calma !!! Vad har man vänner till... Här har du en ny vän om du vill, Hjärtligt välkommen till NORRLAND ocH PITEÅ.....
Goda vänner är som stjärnor...
De är inte alltid man ser dom , men man vet att dom finns där.... FÅNGA DAGEN,,,, KramiZ IA...

http://40-talisten, bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards