~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Farväl,,på ett bra tag!!!!

Av Bim - 12 maj 2010 21:33

  

kära besökare av min blogg,,


Nu släcker jag ner för ett bra tag,,

vi ska flytta och därmed flyttas bredband och allt,

mkt fixande blir det,,

Vet ej alls när jag har kontakt med zyvervärlden igen,



Har ätit antibiotika i 4 dgr nu,,det börjar vända,men hostar

som en bäng,och rätt ont ut i sidorna,

men det beror säkert på hostan,,

Den ev bit av lunginflammation som kunde finnas skulle denn

antibiotika ta på oxå,,då tror vi på det,,


Ha det nu bäst alla,nu ska det sista packas,

mest varit Christer som fixat nu,ej orkat,

men vi ligger rätt bra till i fas,,



Stor varm kram från Calma,,

Sakna mej gärna,,  


  

 
 
Ruth

Ruth

12 maj 2010 23:58

Se nu till att bli frisk, håller tummarna att det går snabbt över, jobbigt att flytta mitt i det hela. Lycka till med erat nya boende. Hoppas det inte dröjer för länge innan du visar dig här igen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 maj 2010 06:07

Hoppas att det går bra med flytten och att du kryar på dig och blir frisk.
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

30 maj 2010 21:25

Jobbigt att flytta med allt vad det innebär, när man inte är riktigt bra.
Ser fram mot att få höra av dig här igen, när ni har kommit i ordning i det nya boendet.
Krya på dig och lycka till!
Varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

3 juni 2010 06:06

Önskar er lycka till med flytten. Brukar ofta läsa din blogg,alltid lika trevligt! Mvh/Malin

http://mallan88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards