~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Bim - 7 maj 2010 07:35

  

alla mina bloggare.....


Ja,röjarfredag i tapetsering o målningshänseende blir det,inget annat,,

Det närmar sig med stormsteg,flytten blir nästa torsdag,,

men det är mkt kvar som ej vi rår över,,

Sånt som vi rår över ska göras idag o t om söndag,

ngr av våra 4 barn kommer och hjälper till,,

välbehövligt o tacksamma är vi för det,,


Idag är jag kompledig,orsak är ovanstående,*L*

Ska köpa lite mer färg,lite smaskensmat till imorron,

baka ngr sockerkakor,alltid gott till välbehövligt fika,,


Hoppas oxå få hem min laptop idag,,

skulle hämta den igår,men när de kontrollkörde den,då

var oxå de flesta drivrutiner borta oxå,jädrans virus,,

får vi se vad detta kostar,,


Vår ena bil är lagad,de 3000:-,som det egtl skulle kosta,

de blev till bra bit över 4000:-

Nästa bil står på tur,,har vi flyt eller har vi flyt,,,,


Dessutom ligger vi ute med pengar för tapeter o div annat,som vi

får betalt för,men lite trist,man har ju igen sjö att ösa ur precis,


Ja,men tråkigast av allt iaf är ju att min dotter som blev rammad av en

taxibil i Sthlm,,fortf går sjukskriven,jobbar ca 2 tim om dagen,men har en djävulsk värk,

gör mitt mammahjärta så lesset,hon är värd tusen ggr annat än detta,

Just nu har flertalet veckor gått till spillo pga att läkare skickar remiss

till fel ställe,whiplashskador ska till Karolinsak,inte Danderyd,

"oj då",,blir att börja om igen,,vem lider under tiden,grrrr,,

Idag blev jag så lessen,tårar bara trillar o ber till "någon" att hjälpa

min dotter i allt detta,,


Ja,vad gjorde jag utan min älskade familj,barnen,deras resp,barnbarnen,,

vore ganska fattigt,

är så tacksam för denn ynnesten man fått i allt detta,,


Nu ska jag fixa lite,blir ingen långis idag,har tokont i halsen,

hostar som bara den,,

men inomhussaker o inköp måste det bli iaf..


  

Kramen från Calma:=)       

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards