~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

FixarLördag,kul:=)

Av Bim - 24 april 2010 21:40

   alla bloggare,kul att ses här,,,,

 

Idag har det varit en fixardag i huset vi ska flytta till,

Äldsta dottern Anna kom igår och hon har hjälpt oss

att komma en bra bit på väg,

En hel del får vi ta efter flytten dit,men vi kommer att hinna

det viktigaste,för jag klarar ej av att va i målarlukt så länge,

får bautahuvudvärk,,men det slipper vi nu.

 

Vi har skrapat målat o målat igen,m m,,m m..

Imorron fortsätter Chr o jag,

Det könns så mysight o härligt o rätt på alla sätt

när vi är där,det bådar ju verkligen gott,att vi

kommer att trivas där,,

Ja,det är bara 2½ v kvar till flytt nu,*L*,*L*

 

Chr mår rätt bra o det är roligt att det liksom går "vår väg" nu,

det känner vi är på tiden,,

Nu ska bara andra nära o kära må bra oxå,

vi har ju en dotter,hon som blev påkörd av en taxibil för ett bra

tag sen,och som definitivt inte mår bra än,,

önskar så att allt blir bra med henne,

 

Nu ska vi slappa o så,

 

Stor kram till er alla,,

Carpediem,

 

   Calma:=)

  

 
 
Ruth

Ruth

25 april 2010 12:56

Så gott att Christer har repat sig och är med i teamet igen, man blir alltid så orolig när det är sjukdomar och elände. Då har ni en del att stå i nu när det snart är flytt, du får visa några foton från erat nya paradis. Lycka till !
Ha en fin söndag !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 april 2010 14:12

Vad positivt det låter med Christer så mycket bättre och full fart med huset ni ska flytta till. Tänk vad tiden rinner iväg - snart är ni där!
Förstår att det känns oroligt och tråkigt med er dotter, som inte har repat sig helt efter olyckan. Sånt tar rätt lång tid tyvärr.
Önskar dig en fortsatt fin söndag.
Varma och soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

26 april 2010 14:22

Vad skönt att Christer är piggare så att ni kan hålla på med huset.Tråkigt med din dotter är hon inte mår bra.
Ha en bra och skön måndag
kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

27 april 2010 08:42

Skönt att Christer är piggelin igen.
Härligt att få flytta nu inför våren!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards