~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Tidig tisdag!!!

Av Bim - 6 april 2010 00:48

   Tänder dessa ljus för min älskade Christer,

som behövs nu i det "mörker" som är omkring honom(oss),

Han har varit krasslig av o till ett tag nu,men när han sökte på VC för ett tag sen,då var det virus,,tror dessa bekymmer fanns redan då,iaf början till dom,


Han har varit så otroligt trött,ej bara influensasjuk o så,,men nej då,inte ett prov togs,kanske man då upptäckt följande,som gjorde att han blev inlagd direkt;

Lungödem,lunginflammation,begynnade hjärtsvikt,,

han har ju mååt dål,feber av o till,sen iofs en influensa ,kräkn o det andra,som jag hade ,men detta med trötthet o så,det hade han ju innan,,


Nåja,NU är han i goda händer,och jag hoppas han repar sig snart,,

men vi tycker att det räcker nu,,

Hur mkt ska vi palla med,,kan det inte få vara vår tur av lugn o ro nu,

vi som så kt der fram emot flytten o allt,,


Tack för ni orkat läst hit,,

Tack för att ni finns,,


Kramen från Calma:=)


 
 
Cina

Cina

6 april 2010 08:41

Usch vad jobbigt ni har det just nu!
Hoppas verkligen att Christer repar sig fort så att han får komma hem.
Och flytten får ni ju lov att få hjälp med han får ju inte bära eller lyfta tungt efter detta. Och han kommer heller inte att orka.
Tycker ni haft mycket otur på sista tiden med all vad sjukdomar heter.
Det räcker nu kan man tycka.

Tänker på dig/er.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Ruth

Ruth

6 april 2010 23:53

Fy så jobbigt både för Christer och dig, hoppas du snart får hem honom. Ni har ju så mycket i görningen med flytt och allt, men hjälp anländer säkert på den fronten. Hoppas han snabbt kryar på sig.
Varma kramar !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 april 2010 07:10

Fy så jobbigt för er båda, hoppas att han repar sig ocg snart är hemma igen
Tänker på er
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 april 2010 22:53

Hur går det för din Christer, har han fått kommit hem ännu. Hoppas han är på bättringsvägen.
Kramar.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

19 april 2010 09:42

Hur mår Christer och du själv, hoppas han har fått komma hem. Skriv några rader, tänker på er.
Kramar varma / Ruth

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

19 april 2010 19:57

Kära vän!
Hoppas verkligen du har fått hem din Christer nu, så ni kan hjälpa varandra.
Mina varmaste tröstekramar till er båda två!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

19 april 2010 21:41

Länge sedan jag tittade in i din blogg!!
Förstår att många jobbiga saker har hänt...på många olika sätt!! Och så flytten som ni också skall göra!!
Stackars dej o er...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards