~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Bim - 17 mars 2010 20:00

   med detta vackra foto av vår ännu så saknade Sassa,

                                   så säjer jag hej på er alla besökare,,varför just hon,,nu?

Idag var det en sån där stund,som kommer så o då,,av att "hon fattas mej".

Vet att hon finns o väntar på mej,men skulle ge mkt för att just nu

få känna ghennes mjuka och underbart sköna päls,mot mej,,,


  

Ja,det rullar på annars,,mkt omkring svärfar iom hans bortgång,men

så blir det ju,

hans rum är tömt och begravningen är den 25 denna månad,sen blir

det ju urnsättning lite senare oxå,,

En del post kommer ju fortfarande,som ska redas i,,

Men livet går vidare,,men oj vad han "fattas mej",,han oxå,,


  

Min dotter som skadades,då hon blev påkörd av en taxibil,på

förarsidan,fick idag veta att från nu stoppar FK hennes utbetalning

av sjukpenning,,vet ej vad jag ska säja,,hon har fortfarande så

ont,men har försökt o jobbar 2 timmar om dagen nu,och mer skulle hon

absolut ej börja med,enl hennes sjkgmn,,men DET tyckte inte

läkaren på FK,,

Min dotter som bara ät hemma när hon absolut behöver o knappt då,,

Hela tiden,alltid ngt som ska kämpas emot,,


  

Jag ska avsluta med ngt roligt iaf,,

Vi har fått möjligheten att hyra ett hus,vi som längtat så länge efter

ngt större och det är nödvändigt,för ingen får sova av oss,på nätterna,

Den ena snarkar(inte jag),den andra puttar på den som snarkar o då blir den väckt,osv,,*L*

Sen har vi ju ett härligt gäng av barnbarn,och bara 2 bor nära,så det ska

bli så underbart att kunna ha dom över natt,UTAN att känna panik över

tältsängar o resväskor som står,,


Vi får renoverat,en del ska vi få gjort,en del gör vi själva,men får materialet,

så nu är helgerna upbokade framåt,,

Vi flyttar def den 31 maj,men förmodl ngr veckor innan,

En kompis tar städningen här,skööööööööööööööönt,,


  

Hoppas ni har det så bra ni kan,,

Och önskar er allt gott,


Stor varm kram från Calma:=)

   Carpediem!!!

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards