~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Bim - 28 februari 2010 12:18

   Hej alla besökare,,,


Idag är en sån där "skaplig dag",,

men allt går ju i skov,,

Igår träffade jag 2 av våra underbara barn och hade så mysigt,,


Min älskade svärfar hälsade på mej inatt,vi hade

ngt speciellt,så är det bara,,


Man vet ju att han var gammal,dessutom mkt sjuk,,men det

spelar roll ibland,när saknaden blir så påtaglig,,


Han sa en gång,när vi var på ett av de otaliga läkarbesöken,där jag,

sen oxå Christer var ständiga följeslagare,så även på svärmors tid,,

"joo du Mats,,att jag lever än,det beror på att Han däruppe o Han därnere,ingen av dom har bestämt vem som vill ha mej,,därför lever jag än"

Detta skrattade de åt varje gång de träffades o även annan personal,,


Humor hade han,av stor kaliber,ibland så förstod nog ej mng läkare hur

sjuk han egtl var,för glimten i ögat,det goa leendet,

fanns alltid där,,


Här är en bild på honom o mej(jag blundar o njuter av svärfars ord o kram)

från vårt bröllop,,så glad han kunde vara med.


   Tack för allt Sven,,,


**************************************************
*****

Här skiner solen just nu,,

jag ska bege mej på en långpromenad,så behövligt,,


Chr ska träffa sina syskon,där svärfar bodde,gå igenom

lite saker,,



Önskar er allt gott,

tack för ni läst,,

Carpediem säjer jag och beger mej ut i solens strålar,,


Kram Calma:=)     

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards