~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Hej vänner,,,,,

Av Bim - 24 februari 2010 00:52

   Hej mina vänner!!!!

Ville bara säja att jag/vi har mkt omkring oss,,


Från nu inatt så vakar vi hos min älskade svärfar,,

Han får smärtstillande hela tiden,,

Så nu är det förmodl mkt nära,vi önskar verkligen att han får somna in,så fort som det bara går,,


Jag är så glad att jag fick lära känna honom,han har varit som en far för mej oxå,,


Christer är där nu,,vi turas om,,


Tack för ni finns,,


Kram Calma    


  



 
 
Ingen bild

pia

24 februari 2010 10:41

Finns inte ord som räcker till, men finns här när du vill. Älskar dig min syster. varm kram

 
lillis

lillis

24 februari 2010 11:23

Tänker på dig och din man
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

24 februari 2010 16:37

Ja vi har vart berikade som fått lära känna "pappa Sven" och ha honom i vårt liv.
Han kommer alltid ha en speciell plats hos mig.
Tänker på er alla.
Älskar er.
Puss o kram

 
Hannh

Hannh

24 februari 2010 17:48

Hej!
Mina tankar till er och svärfar.
/Hannah

http://www.metrobloggen.se/bokresan

 
Ruth

Ruth

24 februari 2010 23:20

Det är tunga dagar och timmar när man går och väntar på slutet. Svårt att se och veta vad som komma skall, men en befrielse när det inte finns någon återvändo både för han själv, nära och kära.
Kram på dig vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 februari 2010 08:54

Du vet var jag finns och du vet att jag tänker på dig och Christer.Hoppas det inte drar ut allt förlångt på tiden bara!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards