~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

GoFredag,5/2

Av Bim - 5 februari 2010 10:41

   Hej alla besökare hos mej,,,

Börjar med att sprida lite ljus hos er,,tycker så mkt om

denna ljusgrupp,(tack Cina,tror jag fick den av dej),,


Ett xtra ljus för en av mina döttrar,som igår blev påkörd,på förarsidan

av en taxibil,i Sthlm,,

Hon "klarade" sig,fanns ingenting på rtg,men har rejält ont i nacke o skulderparti,


Min Chr åkte upp igår,för att hjälpa henne med barnen,

Idag ska de hämta en hyrbil,hennes är skrot,,

men enl Chr vill hon ej köra bil,vilket han mer eller mindre

skulle tvinag henne till idag,

När jag smällde för x antal år sen,så kände jag prec likadant,men Chr såg tikk att jag körde,nästan samma dag jag kom hem från sjukhuset,

Gud vare tack att det gick som det gick iaf,skrot kan alltid ersättas,,,


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''


   Här kommer en sommarbild,här är jag

                                      13 kg tyngre än nu,,,


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''


   Skickar lite solsken till er alla,

Med önskan om en bra fredag/helg,,

Själv ska jag jobba,med början idag,så vi får se när jag tittar in hos er,,


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''


   mina vänner,,


Kram Calma:=)

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

5 februari 2010 18:53

Åh, vilken tur att allt gick bra med din dotter! En olycka händer så lätt i det här väglaget. Så bra, att din Chr har möjlighet att hjälpa till med barnen och annat praktiskt - och visst måste hon försöka sätta sig bakom ratten igen ganska snart, för att bli fast i en "låsning". Tufft? Ja! Nödvändigt? Ja!
Mina varmaste kramar till dig!

http://lambergsfrua.blogglatsen.se

 
Ladyinblue

Ladyinblue

5 februari 2010 20:15

Hej Bim, Du har en blogg-award inne hos mig.
Kramen

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

5 februari 2010 22:21

Vad skönt att det inte gick värre för din dotter. Skönt att hon är okej även om hon har ont. Förhoppningsvis går den smärtan fort över..

Det är nog samma princip med om man blir avslängd av en häst. Då ska man ju upp i sadeln direkt igen. Det kan nog vara bra att hon blir tvingad att köra igen. Annars kanske hon aldrig kör igen..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

5 februari 2010 23:44

Vilken otur din dotter har råkat ut för, tur att det gick så bra som det gjorde, bara hon inte får sviter efter detta.

Så du har tappat 13 kg då får du sätta in en färsk bild, upp till bevis !
Kram och god natt vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

6 februari 2010 09:31

Vilken tur att din dotter klarade sig så bra trots allt
Ha en bra helg
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ladyinblue

Ladyinblue

6 februari 2010 22:27

Hej Bim, jo jag har ny startsida men inte Brian. Ändå går vi in på samma dator. Min dotter,yngsta, har gamla också. Jag gillar INTE den nya. Vänlistan den fick jag leta efter. trodde den försvunnit helt. Men så hittade jag den när jag gick in på profilen. Där, där mina vänner syns hittade jag den när jag klickade på "Visa alla".
Nej, förenkla, heter de visst och de kan vara ok, men INTE om den blir krångligare att använda och saker försvinner. Har problem med att lägga in bilder nu. Men ska försöka igen.
Ha de gott/
Kram

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

7 februari 2010 15:33

Ja som jag skrev i mailet så hade hon TUR i oturen din dotter L. Hoppas hon kommer över detta med att köra igen. För man är nog ganska så tvungen att göra det om man ska våga sedan!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
margit

margit

8 februari 2010 12:54

Tack GODE GUD..för at det gick så bra ändock för din dotter när hon blev påkörd. Läser att henns bil blev skrot...
så hon kunde ju ha blicit skadad också. men det var nog änglavakt!!
Fina bilder...du lagt in. Märker att det är nåra dar sen jag tittade in hos dig senast...
Var rädd om dej!!
Kramen min vän!

http://margitholm.blogg .se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

14 februari 2010 19:17

Hon kom och hon gick och skymtade förbi, Bim är bliggtrötter .-)
I dag är det söndag och "Alla ♥-ans dag"... Ger dig en stor kram !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards