~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

GoSöndagKväll alla!!!

Av Bim - 31 januari 2010 21:28

                       Hej på er allihopa!!

Börjar min lilla uppdatering med ett värmande

                              till er alla(o mej)

 

                           En vacker kall dag har det varit,

pga förkylningen så blev det bara en liten stund på gården

                          för att ta lite foton,

 

Idag är jag feberfri oxå,men låter ej så bra och trött

i hela kroppastollen,men det blir bättre

                          Hoppas kunna gå till jobbet på tisdag

                          kanske ngn saknar mej,*L*

'''''''''''''''''''''''''''

 

   Vi var faktiskt borta igårkväll,men "bara"

                     för att äta,prata bort en stund,,

 Men det syns på ögonen att jag ej är piggelin,ja det är

av förkylning,INGET annat,,*L*

                        Äter en del tabl,så det är lugnt,,

Men blev toktrött,men LITE skönt att få vara borta

                        ngr timmar,äta god mat,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Denna bilden togs en dag på min promenad,den grävskopan är ej ny precis,,*L*

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

En bild från trappen ut mot hagen,såååååååååå vackert det är med all snö,trots allt,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

   

Mmmm,vackra fönster,MEN det är lite fel när det ser ut så här på rutorna,,månne de ska kittas om av hyresvärden nu i vår-sommar?????

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   Sigge

har span på något,en kattkompis kanske,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

   Tarzan heter denna härliga Flatcoatretriver,,honom lånas ibland på promenader,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

en vy inifrån köksfönstret,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Ja vinter ja,,,*L*

Så här såg det ut när vi var på Folkrace i juli förra året.snacka om lervälling,

När vi skulle äta medhavd god sallas,så vek sig papperstallriken ganska snart,,**LL**

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Avsluta mitt bildcollage med en skön glimt från sommaren,,

 

mmm,

sååååååååååååå gott detta är,i alla dess former,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

   En kopp kaffe och

                     en liten    

                     bjuder jag på,till sist,,

 

Nu ska jag fortsätta krya på mej,

längtar till jobbet o kompisarna ,

 

Ha det så bra ni alla kan,ska kolla in till er lite nu,,

 

   

                               Kram,,Calma:=)             

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

31 januari 2010 23:10

Nu har lyckats krångla mig in på era bloggar, men fortfarande är det allt lite segt. Så fint du har gjort på bloggen! Milda vackra färger och massor av vackra foton!
Ha det bäst!
Kramar,

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 februari 2010 07:32

Så fint du har fått på bloggen.Hoppas att du snart är frisk och kry igen.Fina foton som du delar med dig.
Ha en skön dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 februari 2010 09:36

Skönt att du börjar må bättre nu..

Visst är det fint med all snö och får jag välja mellan snö och lervällings så väljer jag självklart snö. Men sen slängde du in blåbären och då behöver jag inte välja längre... Sommar får det bli hihi
Jag är så less på all snö nu :-(

Ha en riktigt bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

1 februari 2010 15:40

Mycket fina foton du visar idag.
Visst är väl snön fin när den är orörd och gnistrande vit!
Men blåbärsfotot tar priser.....vill ha VÅÅÅÅÅÅÅR NU!

Krya på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 februari 2010 19:43

Låter mysigt det där med blåbären!! Och sommar går jag helt med på att klubba att det är ;-)

Jag har en hel länklista på min blogg men härligt läsvärda bloggar. Jag tror nog säkerligen dom flesta skulle passa dig :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ladyinblue

Ladyinblue

1 februari 2010 19:47

Hej och tack snälla för din kommentar. Är så dålig på att skriva och kommentera här nu så jag vet inte vad. Har börjat detta med att vara med på olika fototeman och det är roligt men tar sån tid.
Man ska ju göra nå annat när man kommer hem från jobbet också. ;)
Fina bilder du har och blåbären ...mumsfilibabba.
Krya på dig nu så hörs vi.
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards