~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Bim - 15 december 2009 22:33

   mina bloggvänner,

för att ni står ut fast jag ej är så flitig,,

Är som sagt ej så flitig,,men jag kanske kan bättra mej,*L*

Erkänner att Facebook tog mkt av min tid vid datorn,

som ej blir så mkt heller nu när man jobbar heltif,,

 

Här kommer iaf ngr bilder till er,,,njut (eller),,*L*

 

  

Här stylar jag till mej för mina jobarkompisar på en kväll med god mat o julklappshazard,, hade lite presenter att dela ut,,,

Ja,tur man är gift,hahaha


Här kommer vår stora gran på plats på gården...

  


Lite smågrenar bildar nostalgi,hur det såg ut på trappen när man var liten,,


Nedan ett kort när vi lussade o "tomtade " för vår hyresvärd,,min darling o jag..

  

  

en grissamlare måste ju förstås ha en adventsstake,i form av en gris,,*L*


    

Vår lilla gran,i hallen,i år får den stora vara,vi njuter av denna,,,


Denna fina sten fick jag av mina jobbarkompisar nu när jag var hemma,

Texten är ju mitt motto,,


Jaha,så där ja,,

lite livstecken o så ifrån mej,,


Kramar o var rädda om er,,

Jag försöker detsamma,

Njuter av snön o livet,,


Carpediem,,


Calma:=)

       

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards