~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Fredag,Allhelgonahelg,,,

Av Bim - 30 oktober 2009 18:41

  

Hej alla vänner,övriga besökare!


Löftet blev till intet,det att jag skulle skriva,mer foton i min blogg

Så blev det bara,,


Varit rätt mkt,som det oxå blir ibland,,


Här kommer en bild iaf,på en ev kommande hund,

vi har hennne på prov,och än bara haft henne 1 vecka,

men stora probl att acceptera vår älskade katt Sigge,det är det som är det avgörande,,

hon ska bara jaga honom hela tiden,men vi jobbar på,,

  

Tjejen heter Kira,är 5 år,champinjon,mkt väldresserad-fostrad,

dock ej vad gäller katter som sagt,

Rasen är dvärgpincher,

otroligt klok o en sån här hund behöver träna hjärnan hela tiden(vem behöver inte det förresten)*L*

Vi köpte en sak som man gömmer godis i och det tog ej ngr minuter innan hon fått ut det,,


  

Sigge tycker dock det är nog så jobbigt,så vi får se hur allt förlöper


Annars så har vi haft ett abrnabrn här x antal dgr,jättekul,

ngr till besöker oss i helgen.

Just ikväll är Christer barnvakt åt ngr o sen kommer det en drös imorron


Har kört bil idag,första gången sen operation,

gick skapligt,men lite jobbigt att hålla foten så där på gaspedalen,(hö fot ju,som är op)

Men det blir bättre o bättre,,


Har ju fyllt år oxå,det blev 59 denna gången,hujeda mej,hihi


Nu sak jag äta lite o så bara vara,,

varit lite down ngr dgr nu,men så blir det ibland,


Önskar er alla en trevlig hallowen,


Stor kram från Calma:=)

  


  


 
 
lillis

lillis

30 oktober 2009 19:16

Kul att du är tillbaka igen och skönt att höra att foten är bättre.Vilken fin hund som ni har på prov,hoppas att ni kan behålla honom. Grattis i efterskått
Önskar dig en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Michelin

Michelin

31 oktober 2009 02:05

Hej tack för ditt besök. jag är inte inne på bloggagratis bloggen så ofta utan bloggar på: http://michelin53.blogspot.com men detta för att jag tjänar en liten slant på att blogga, o de e ju inte dumt. Å sen måste man ju följa vad som händer på Facebook..
Ha en fortsatt vecka framför dig.. KRAM

http://michelin53.blogspot.com

 
Cina

Cina

31 oktober 2009 17:55

ja det var en liten krabat ni har på prov!
Hoppas bara att hon snart kommer överens ded Sigge stackarn!

Ha en fin helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

1 november 2009 09:47

En så fin hund. Hoppas innerligt att hon snart tappar intresset för att jaga Sigge, dom brukar ju vänja sig till slut, men det är jobbigt när det pågår, alltid katten som blir lidande, samt husse och matte förståss.
Ha en fin söndag.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

1 november 2009 15:27

Vad glad jag blev över att du är tillbaka igen! ja, ibland behöver man ta en paus från bloggandet. Det finns så mycket annat som tar tid.
Vilken gullig liten krabat! Hoppas den snart vänjer sig av med att jaga Sigge.
Kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

1 november 2009 16:11

Vad gullig "voffsen är" vänjer sig nog snart vid Sigge o de blir säkert bästa vänner vad det lider.
Själv har jag jobbat idag..var mera än mycket att göra..vårdintyg, konverteringar o dyl..mindre kul.
Kramizz!!

http://svamlan.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

3 november 2009 20:38

Ser att din katt heter Sigge, precis som vår kattunge. Vi har sonens nyinköpta drevervalp hos oss när han jobbar och det går bra med vår Sigge och Abbe, som hunden heter. Hoppas att det ska gå bra för er också med hund och katt ihop.

Ha det bra!

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards