~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

OnsdagKväll på er......

Av Bim - 14 oktober 2009 22:10

   HEJ!!!!,

Nu skrämde jag er allt,hihi,eller??

Calma hos frissan,bröllopsdagen den 1/3-08,,

kan bara säja att när Christer friade,såg han nog ej detta framför sig,haha

tur detär insidan som räknas,,hujeda mej annars,,,,

  

Så här,det var väl trevligare..*L*,

 

  

Ja,så var ännu en dag till ända,

 

De blev ingen handledning,ja jag valde att stanna hemma,

var ej alls på topp imorse o frös som bara den,ont i huvudet,,

ikväll är det bättre i skallen iaf,men fryser fortfarande,hmm,

 

Jag har ej kollat runt,än,och sett vad ni pysslat med,

ngn vet jag,som jag pratat med via Facebok,

 

Min man laddar just nu pergulatorn så det bara är att knäppa på

för honom imorron bitti,

brukar finnas en slurk till mej oxå sen,närjag slår upp de ljusblå,

 

Ikväll ringde ett av våra 8 underbara barnbarn,Romeo

ha frågade mej(mormor) på sin breda göteborgska, " e d mörrrrrkt hos dej morrrmorrr,e d mörrrrrk", och så räknade han upp olika platser,,han betonar verkligen bokstaven R,,,**LL**

sånt gör en så hjärteglad,så det är inte sant,,,

 

Vecka 44 kommer äldsta barnbarnet,Philip som fyllt 12 till oss,

ska bli sååå härligt,,,

 

Nu önskar jag er godnatt allihopa,

 

Jag ska ladda för morrondagen,ja inget spec,,

sista duchen med balanskonst iaf,för imorron eftermidag ska gipset bort,

underbart,,

 

Sänder detta värmande,helande

   till er alla

 

Varm kram från Calma:=)

 

 
 
lillis

lillis

15 oktober 2009 07:13

Nu höll du på skrämma slag på mig,så skoj att du bjuder på dig själv.Så skönt att du får bort gipset i dag,håller tummarna att allt ser bra ut
ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 oktober 2009 09:07

God morgon ditt lilla spöke där. Tycker du var rätt så gullig på fotot. Det blir en skön dag för dig när gipset blir ett minne blott, bli inte för lättfotat nu bara :-) ta det varligt...
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

15 oktober 2009 18:35

Hahahahaha du är för tokigt gummsan!
Härliga bilder du lägger ut här.

Hoppas det gick bra att ta bort gipset idag.
Och att du nu kan gå lite bättre iallafall!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards