~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

TisdagMorgon!!!

Av Bim - 13 oktober 2009 07:30

  

Här det Calma som fått morronfnatt,eller nåt,

ingen fara,ska strax inta ryggläge igen,

sovit skapligt inatt,fast mkt svårt att somna,kanske beroende på

att jag var lite sen i dygnsrytmen igår,,

spelar roll,har ju inget spec för mej,,,

 

Idag skulle jag varit med på föreläsning på jobbet,

men känner mej ej hundra o så är det detta med att

ha foten i högläge så mkt som möjligt,

så jag passar nog det idag,,,

 

Ett av våra barnbarn,fyller år den 24 oktober,dagen efter mej,så vi ska

väl se om vi ska fixa present till henne,möjligen ikväll,

min Christer tycker jag kan det där,som han säjer,med färgkombinatoner o sånt,,

   åhhhhh,

är det inte en härlig bild så säg,,från samma svamputflyktsdag som de andra,,

älskar såna här bilder,,

 

   sliten bänk,,

tog denna bild,som är från området där jag arbetar och även bodde i ca 10 års tid,

denna bänken har jag suttit mng ggr på,när jag var ute o gick,ibl med barnen,

ibl satte vi oss o åt en frukt eller nåt här,rastade lite

nu är den nog mest öde o i avsaknad av rumpor i olika dimensioner,*L*

men den är vacker i sig,,


   rönnbär??,

ja,är det ngn som vet vad detta är,,

tagen samtidigt som "bänkbilden",,

personen som jag var ute o gick med sa,"vi kallar den för japanska rönnbär,ngt namn

måste det ju ha", vackert träd iaf tycker jag,


  

Carpediem!!! och

 

Kram Calma:=) 

 
 
Ruth

Ruth

13 oktober 2009 10:03

Det är till att vara uppe med tuppen :-) Vackert solsken här i dag, men jag skall städa, städa, städa. Har fina små hår både högt och lågt över allt efter hundbad och föning i gårkväll. Vackra naturfoton i dag, så mycket rönnbär till fåglarna i vinter. Ha en fin dag !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 oktober 2009 12:29

Vackra foton du plåtat.Vad trist att du inte känner dig riktigt
pigg.
Ha en bra dag och sitt högt med foten
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

13 oktober 2009 16:50

Sååå mycket fina foton du satt ut idag. Mycket rönnbär till fåglarna blir det i vinter har jag sett oxå.

Tråkigt att du känner dig hängig kanske är det förkylning på G.....krya på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

13 oktober 2009 20:10

Som vanligt har jag fått njuta av dina fina foton. Du skriver så trevliga kommentarer till dem. Lättläst text och lagom mycket.
Hoppas att du får sova gott i natt så du känner dig piggare i morgon. Var rädd om dig!
Kramar!

http://lambergsfrua,bloggplatsen.se

 
Stattinskan

Stattinskan

25 oktober 2009 11:36

... hahahaha ... vilken härlig bild ... Tack för att du bjuder på dig själv ;-D Kram och ha en trevlig söndag!

http://metrobloggen.se/stattin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards