~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Hej på er alla,jag är tbx,efter datastrulet!!!!

Av Bim - 9 september 2009 20:50

Glad Hej alla,

det var ett tag sen,

fick ju datastrul,ngt trojanskt elände,

men vår suveräna datakille fixade till det o jag fick min kompis tbx igårkväll,

ja,man saknar ej kon förrän båset e tomt,lämnade ju med min laptop oxå,

så jag hade ingen dator alls ju,hmmm

ja det har varit en lite "sån där dag" idag,

smällde med jobbilen när jag skulle uträtat ett ärende idag,

så jag tror den är inlämnad nu o hoppas vi fått en istälet så länge,

var hos läkare o fick dokumenterat det som hänt,ifall ngt skulle komma längre fram,

jag ömmar o e lite svullen till hö om nackkotpelaren,fick väl en sträckning eller så när huvudet nickade till

åt vänster,

den andra föraren klarade sig oxå,

o som min chef sa,"plåt går alltid att fixa till på nåt sätt"

ja,klippte av mej håret oxå ikväll,blev väl liiiite kort i nacken,men hon är bra min frissa,

var lite jobbigt att tvätta håret,men d gick

imorron ska jag på en marknad,som heter Ulrike marken,jag o en kompis åker varje år,

går x antal timmar o så fikar vi o så går vi igen,så jättekul

sen är det jobb fr-lör-sön-mån,så bäst att ladda,

nu ska jag väl bli bättre på bloggandet,

den e ju omgjord oxå,

verkar rätt ok tycker jag,

vet ej,om jag lagt in denna bilden,men glöm d isf,*L*

den är på vår älsakde Sassas urna,d e så tomt efter hund o efter just henne,

fy fabian,

ha det så bra alla, så möts vi hoppas jag,

  

kram på er alla,

Carpediem,,

Calma:=)

 
 
lillis

lillis

10 september 2009 05:56

Så kul att du är tillbaka,skönt att dom fixat till datorn.Så skönt att det inte blev värre skador när du smällde med bilen.
Hoppas att du och din kompis får en trevlig dag på marknaden
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

10 september 2009 19:11

Välkommen tillbaks med fräsch dator igen!
Vilken tur att det gick så pass bra i alla fall, men jag antar att det känns som om kroppen har körts i en mangel. Har varit med om en krock för länge sen, så jag vet hur det känns både fysiskt och psykiskt.
Lycka till på marknaden i morgon!
Kramar!

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 september 2009 10:47

Skönt att datorn har kommit tillbaka och är fräch i hårddisken. Men så oturligt med bilkrachen, hoppas det inte blir framtida besvär, man vet aldrig, sådant kan komma flera år efter det inträffade.
Ha en fin dag / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

11 september 2009 14:14

Åh vad härligt med ny o fräsch dator igen. Hoppas du inte har allt för ont efter bilkraschen? Verkligen kul att du är tillbaka igen här i bloggvärlden..alltid trevligt o läsa dina inlägg.
Ha en riktigt skön helg!
kramizz

http://svamlan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards