~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

GoTisdag alla besökare!!!

Av Bim - 4 augusti 2009 11:09

på er,

jag ber så mkt om ursäkt att jag fn ej e så flitig i bloggvärlden,men d blir ju så ibl,det finns ju lite annat oxå,


dotter som ska gifta sig om 1½v,

gubben som fyller 60 ngr dgr efteråt,

svärfar som ej e pigg alls o där vi är mkt,ska strax dit igen,


så jag har ej kollata runt så mkt o sett hur ni har det eller vad ni gör,

men det ska bli ngn dag när tid finnes,

ska väl oxå då komma lite kort,d brukar ju vara populärt,*L*


idag tvättas det o annat pyssel,som måste görs när man är ledig,så dagen är ej svårt att få att gå,inte alls,


imorron är det arbatardags igen o då ska man försöka lämna det som finns i skallen i "hemmavärlden",inte alltid så lätt,


nu ska jag återgå till mitt,

önskar er alla en så bra fortsatt tisdag,som det bara går,


ha det bäst,

varm kram från Calma:=)

 
 
lillis

lillis

4 augusti 2009 16:59

Hoppas att din dag varit bra när du är ledig från jobbet.Kom igen när du känner att du har ork och lust
Kramar

http://danslillis

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

5 augusti 2009 22:21

Inte behöver du be om ursäkt för att du inte är så där superaktiv på bloggen just nu, Calma! Man måste ju inte skriva något varje dag. Ibland tar vardagslivet över och då är det bara att acceptera fakta. Väntar så gärna på att få ett nytt inlägg från dig- när du känner för det och anser dig ha tid.
Kramar!

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards