~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

GoTorsdag på er!!!

Av Bim - 23 juli 2009 15:42

alla goa vänner,

ville bara titta in o säja att nu får ni sakna mej lite,

åker till landet o ska bara sitta m foten i högläge o knäppa

med fingrarna,näe,inte helt förstås,hihi,

återkommer till bloggvärlden på söndagkväll,

ha d et så bra det bara går,

Carpediem,


Kram Calma:=)

 
 
lillis

lillis

24 juli 2009 07:06

Önskar dig en skön helg på landet
Kramen

http://danslillis

 
Sussi

Sussi

24 juli 2009 09:20

Ha det så skönt ute på landet!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

24 juli 2009 15:35

Ha det riktigt skönt på landet..Härlig bild på katten..älskar ju dessa härliga, underbara djur..
förresten..lånade din hellbild med musen..den är såå söt..

http://svamlan.bloggagratis.se

 
Berith-Michelin

Berith-Michelin

25 juli 2009 16:39

Hallå i stugan.
Första gången jag är här o kikar in hos dig.
Jag blev först väldigt förvånad när jag såg bilden på dig.. Trodde det var ett kort på mig när jag var kortklippt.. Jag visade min man och han var övertygad om att det var jag på bilden... ha ha
Men du....... dina kläder var skitsnygga.. vad är det för inköps-ställe?????
Ha ha kan inte låta bli att tänka på..... Tänk om vi är släkt på nåt jädrans knepigt sätt.. ja vem vet......
Ha en fortsatt fin sommar, eller rättare finare sommar, ska jag väl kanske säga.
Hälsningar Michelin-Berith

http://berith.bloggagratis.se

 
Michelin-Berith

Michelin-Berith

25 juli 2009 17:00

Hoppas du inte blir arg på mig... Men jag tog en kopia på din bild och la in på min blogg och jämförde oss två.....
Om du inte accepterar det så snälla hör av dig mig så fort som möjligt, så tar jag bort det på min blogg. Men jag kunde bara inte låta bli.........
Hälsningar Michelin-Berith

http://berith.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 juli 2009 15:19

Hoppas ni har det skönt på landet!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Michelin-Berith

Michelin-Berith

26 juli 2009 17:06

Kul att du hörde av dig..
Ja syskon kunde man defenetivt tro att vi kunde vara.. Ja, vem vet, farsan kanske har varit ute o slarvat... hi hi
Säger bara att det är otroligt svårt att hitta snygga kläder i det här landet, när man har lite kramgod kropp, som min gubbe brukar säga.......
Nu ska vi fortsätta med att spela in lite dans-musik på vår nya CD-skiva.... Se www.vitva.se
Vi är ju ute o spelar upp till dans och jag behöver hitta lite snygga kläder.. Så känner du till nåt ställe, så säg till........
//Michelin-Berith

http://michelin53.blogspot.com

 
Christel

Christel

28 juli 2009 17:15

Nu så äntligen ett livstecken från mig, jag ser det är semestertider och att du haft fullt upp.Men Go fortsättning önskar jag på den.Jag har köpt mig en hemsida, himla bra för oss som inte är så bevandrade i allt som har med hemside bygge att göra.
Länken dit kommer som en sista stänkare på Min gamla Blogg som får leva kvar, åtminstone ett tag till.
Kram
Christel

http://tantans

 
Christel

Christel

30 juli 2009 21:42

Tack för besök , roligt att du hitta mig.
Kramen
Christel

Fniss men vad skriver jag, jag var ju väldigt svårhittad, hade ju ABSOLUT inte lämnat en hint om det...........

http://tantans.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards