~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Bim - 21 juli 2009 13:13

alla besökare på min blogg,välkomna!!

Här är ett riktig blås-halv storm ibl-väder,

men tvätten torkar innan den ens kommer upp på vindan,

men d e min man som sköter d idag,


Jag känner mej lite vissen,ont i magen o halvt illamående,

kommer ej igång alls idag,


Vi skulle åkt till Ulfåsa Möbler ett härligt ställe som har så otroligt mkt mer än möbler,samt till ett museum,

allt detta bestämdes efter att vi fick veta att det lilla älskade barnbarn vi skulle ha idag hade fått feber o va ej alls piggelin,

sen blev d ej d andra heller,


Jag har en del "måsteärenden",men d får nog va idag d oxå


Här följer ngr bilder:

här är Grållis,(vet ej va d e för kön på den)  oj,vad ögonen blev blå,

jo d e så,att det finns två katter till,förutom vår älskade Sigge(han e kastrerad) men d kan man ej säja om denna katts mamma,vi har bett ägaren att sterilisera,kastrera,för att d ej ska bli fler katter, för d e så,att när de fötts o OM han hittar alla,då skjuter han dom,jag hatar när jag hör skotten,

Denna lilla varelse,ska han tydl behålla OXÅ,hmm,

men den e ofta hungrig o kommer t oss,men kan ej klappas eller så,

så vi ska försöka göra den tam o se till att den blir kastrerad,den iaf,hmm,jajaja,finns folk t allt,


här e d pusskalas,mellan två tjejr,

kompisar var här med sin 10 v gamla Tira,o d blev så pussigt så,gamla Sassa 13 år,hade kanske ngr vettiga saker att tala om för busfröet, *L*


min älskade lilla oas på vår lilla trapp,där sitter den lilla,lilla gumman(jag) på den lilla,lilla stolen,vid det lilla,lilla bordet och avnjuter ofta den STORA muggen kaffe,o läser sin Allers,,här är det ett mysljus tänt så där en halsskum kväll,man kan göra mkt av lite,visst,,,


en annan oas,lite större,åhhhhhhhhhhhhh vad jag längtar dit,men den e ju upptagen t om torsd,tror jag d va,älskar detta ställe så d gör ont,,


Nu ska jag väl försöka var lite social(hur nu d ska gå till,haha)med min man,

få se om jag piggar på mej lite mer,


Ha det så bra alla,tack för besöket hos mej,

Kram från Calma:=)


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards