~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Bim - 20 juli 2009 12:34

nu e jag här o rattlar lite i min blogg,

skickar ngr bilder från igår,söndag,då jag/vi var på folkrace,

kan komma fler senare,måste ladda hem lite mer utrymme först,har nallat på bildförrådet,,*L*

så här såg det ut mestadels,,hihi,,men stövlar o regnkläder fins ju,

(tror ni foten var svullen sen,eller)hmm


pastasallad e gott i alla väder,med skinka,soltorkade tomater,fetaost m m  m m,,tallriken mjuknade rätt fort i det våta vädret kan jag säja,resultatet av d?,jo pastasallad på backen,hihi,,men det fanns ju fler tallrikar,*L*


j

aja,nöden har ingen lag,(dimma på linsen,lr fukt),men en sak e säker,man står upp,hmm o blött toapapper e ingen höjdare,men en klok kvinna har hu pappersnäsdukar med sig,haha


glada funktionärer dansar i lervällingen,humöret hade inget regn på sig,

våra goa vänner gav upp tidigt,rätt så,vi var kvar tills prisutdelning o allt,det blev bättre väder senare,mkt bättre,t om ngn solstråle,för en minut eller så,haha,


lite varmt gott kaffe är en nödvändighet o gott med kompisens hembakade pepparkaka till,tack Lisa för den,var toppengod förstås,,


en annan lerbild,haha,men det var en toppendag iaf,helt klart,



nu ska jag fixa lite hemma o så,

men vi ses kanske senare här,

tack för du tittade in,

kram fgrån Calma:=)




Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards