~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

GoFredag på er!!

Av Bim - 10 juli 2009 14:49

bloggisar,

nu åker jag til landet över helgen,

gubben redan åkt,jag hade lite kvar att pyssla med,

kommer väl hem sön-kväll eller måndag,

ev åker bara jag hem sön,så får grabbsen lite egentid,haha,

vi ska ju ha vårt stora älskade barnbarn hos oss i helgen,


ni får gärna sakna mej,det gör inget alls,*L*


jag har en bra bok o så korsord med,

dator funkar ej där,saknar mobilt bredband,

men ärligt det är skönt,

att bara vara,med utedass o allt,hihi,


ha det som bäst,

glöm ej;

Carpediem,för det gör jag,,

Kramis Calma:=)

 
 
Cina

Cina

10 juli 2009 19:29

Önskar dig en underbar helg men Christer och barnbarn!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 juli 2009 21:33

Ha det så fint på landet. Mysigt att sitta på ett utedass och läsa en veckotidning från anno: 1993, och titta på kungafamiljen på pappersbonaden på väggen, hehehe

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

11 juli 2009 07:19

Ha en bra helg på landet
Kramen

http://danslillis

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

11 juli 2009 12:54

Klart jag kommer att sakna dig här på bloggen, men önskar dig en härlig helg med barnbarnet. Gissar att det blir fisk till middag :)
Kram,

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

13 juli 2009 08:33

Hoppas du hade det riktig lugnt och skönt ute på ditt land!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

19 juli 2009 18:49

Hej vännen kan du hjälpa mig med en sak hur lägger du till avdelara på sidan. Kram Anette

http://anette68.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards