~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Bim - 8 juli 2009 19:27

här är jag som gluttar in o skriver lite,

ngr foton blev det visst oxå,


här är det ömsom sol o regn,men bara så skönt att va ledig,

börjar så smått fatta att man har sem,så nu skulle man ha 3-4 v till,*L*


det har varit barnkalas här i söndags,vårt äldsta barnbarn fyllde 12 o d firades här,

sen idag har vi haft ett av de mindre barnbarnen,Romeo här hela dagen,

tänk,när han slog sina knubbiga armar om min hals o sa, "mormor,jag älskar

dej",då blir man ju som gelé ju,han är 3 år,mmm


imorron e d nog ganska lugnt iofs,

vi ska ladda för ett barnbarns vistelse hos oss i helgen,då blir det landet

o fiske för hela slanten o så Horns marknad,kul,


nu ska vi äta lite,

vi möts o ses här snart igen,tack för att ni finns,


sån tårta vill Philip alltid ha när han fyller,mmm tycker mormor oxå


här,på vår älskade trapp avnjuts alltid det första kaffet, o flera ggr under dagen oxå,

den är så liten o mysig,min lilla oas,


igår o idag rök vår häck,den är så gles nertill o ful,så det blev en radikal ansning,den blir grann om ngr år igen,men kolla tv,så hög den var,


kolla in denna ljuvliga tomatbild,

vi tittade på Turkietkort idag o då hade jag tagit detta kort på så smaskigt goda tomater så jag vet ej vad,


så där ja,nu ska jag avvika från computern ett tag,

ha det så bra,


kramisar frånCalma:=)


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards