~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Bim - 2 juli 2009 10:22

Ville bara skiriva ngr rader innan avfärd till jobbet,

sista dagen innan semester,fanns mjlhet personalmässigt,så jag kunde ta ut lite komp på fredag,härligt,

dykt upp lite fler saker att göra så det blev tajt om tid här hemma,*L*

skickar ngr vackra blommalster till er;

praktfull riddarsporre,men som här ej slagit ut än,kanske nu när vi kommer,,


  o så denna ljuvliga buske,som kan bli hur stor som helst,har glömt namnet på den,

ngn som kommer ihåg?


Nu ska jag göra mej "vackrare" så jag ej skrämmer alla som jag möter,*L*


Önskar er alla en bra torsdag,Carpediem,så ska den nog bli

som just ni vill ha den,


Till min mellandotter Linda,om Du läser min blogg idag, "hoppas allt gick bra idag,tänkte på dej",  ifall vi ej hörs idag,kram från mamsen,,


Till vår vän Eva.Tack för det fina kortet,vimsiga jag har glömt om jag tackat dej för det,o betrf korkarna,tack,nu har jag så det räcker ett tag,*L*

så kul att du kollar min blogg varje dag,(skriv gärna ngt,hihi)


Säjer hej då och vi möts kanske här ikväll,

slutar dock rätt sent,vi får se,


Kram Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards