~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

GoOnsdag alla besökare på min blogg,välkomna!

Av Bim - 24 juni 2009 10:22

på er,

har ni det lika ljuvligt som jag,med vädret,såååååååå underbart,

men saknar fortf Turkiet*L*

Här laddas det för jobb,bakat sockerkaka till pmötesfikat o så njutit en

stund i solen,

nu ska man väl frächa till sig lite,så m,an inte skrämmer sina

jobbarkompisar o övriga,hihi.


Ikväll är det minnesgudstjänst för den kille som blev mördad på Öland i

midsommarhelgen,

ingår i min mans systers familj,

fins inga ord,

detta ljuset är för honom o hans närmaste;


Nu önskar jag er alla en skön dag,med allt som bara ni vet hur ni kan

berika den med,

Carpediem!!!


Bilden nedan är från Antalayas flygplats,

ett fint vattenarrangemang med hela världens som "botten",den var mkt vacker i verkligheten ska jag säja,


Kram Calma:=)


 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

24 juni 2009 14:34

Ja, här skiner solen, men mörka (åsk?)moln tornar upp sig norröver. Varmt och skönt annars. Så oerhört tragiskt med den unge pojken som blev mördad och det känns naturligtvis ännu hemskare, när det gäller någon nära en. Som du säger Calma, det finns inga ord. Viktigt att bara finnas där för de anhöriga, att orka lyssna - och tända ett ljus.
Varm kram,

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

25 juni 2009 11:41

Ja fy vad sorgligt det är det som hände på Öland i midsommras. Jag har så svårt att förstå att nåt sånt ens kan hända..

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

25 juni 2009 17:59

Usch så vidrigt det som hände!
Har läst o sett på tv.
Ja finner inga ord.
Tänker på er alla!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

25 juni 2009 21:23

Idioter som dödar oskyldiga finns tyvärr över allt och det blir bara värre och värre, ingen ålder skonas. Så ledsamt och hårdt för familjen och vännerna, tänker på dom alla.
Så fint vattenarrangemanget på flygplatsen är, ett riktigt konstverk.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards