~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Bim - 19 juni 2009 22:20

Hej alla vänner,besökare,

jag är hemma igen,kom ju i onsdagskväll,men var tröööööööööööööttt,

sen var det tandl(hmm) o annat igår,

Jobb idag o t om måndag ska det visst vara,*L*


Jag har haft det toppen o det är alldeles för långt till nästa gång,snyft...

Här kommer lite bilder från trippen,fler en annan dag,,

jag ska kolla i bloggar o rattla rader,men det blir imorron em,efter jobbet

Håll tillgodo;

mmm,goooda

bougamvilla,

klippte mej i Turkiet,för det var fortfarande för långt efter frissan hemma,hihi

en av alla våra trevliga kypare,som gjorde allt så trevligt,en favvorestaurang,av fler

denna lilla kisse döpte vi,på den restautangen med ovanstående kypare,BimLis blev det,

ett ex på hur en fruktuppläggning kunde se ut,

jag i nyinköpt tunika,rätt snyggt,eller?,*L*

vi besökte vårt förra hotell o bad om hans specialaredrink,häftigt med tomtebloss i,goood

en annan nyinköpt tunika,gammeltanten ser rätt fräch ut,hihi,

favvoöl,deras inhemska,o jag som annars ej är ngn ölälskare precis,goooooooooodddd,

en av alla badtillfällen,ljuvligt,åhh,längtar tbx redan,,

planet har prec lyft från Antalaya,snyft,snyft,


ja,det var lite bilder,kan skicka ngr fler en annan dag,

så nu e jag med i matchen igen,

kanske ni saknat mej lite iaf,*L*


ska strax natta,det är ett tufft helgpass som prec börjat,


önskar er allt gott o så ses vi här imorron igen,

stora kramen från,,Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards