~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

GoMåndagKväll!

Av Bim - 8 juni 2009 19:14

Hej alla............

,här nedan kommer lite fina bilder

här är

hembygdsgården,rakt över gatan där jag bor,nationaldagen

detta njöt jag av denna dagen,så svenskt som det bara kan bli,nubben fick vara,*L*


lite blommor o flagga till "gräsänkans bord",


var lite kyligt att sitta här,blev inomhus,

älskar stenar,ngr av skönheterna ute,,


penseérna är så ljuvligt vackra,

hängpetunian oxå vacker,


men lite om idag kanske,och igår,hihi,

igår var det barnkalas för vår treåring,Romeo heter han,samtidigt för Kevin,som blev 5 år,det var härligt,man blir glad i sinnet,

jag lägger dock ej ut bilder på barnbarnen,det har bara blivit så,men jag kan garantera att de är så fina,alla 8 som vi har,**LL**


och idag var det tidigt jobb igen,

sen bara fixat lite hemma,

nu är det nära till det ska bli skönt o välbehövligt,

så här dags på onsag så har vi checkat in,packar lite av o till nu,


min dotter som har ont,är ngt lite bättre,

flytt o tapetsering är klart och hon trivs i lgheten,

har fått tid för coloskopiundersökningen,om ca 3 v,då räknar man med att inflammationen lagt sig,det ka bli skönt när hon mår bra igen,

tankarna finns alltid hos barnen o än mer om de har det svårt på ett eller annat sätt,


nu ska jag fixa lite,umgås med min man och nanna skapligt,

 kollar kanske in i era bloggar,annars får det bli imorron,

ha det som bäst,tack för titten,

Kram Calma:=)

 
 
Sussi

Sussi

8 juni 2009 19:47

Fina bilder!

Ja, nu är det inte långt kvar till eran resa.. Jag är helt övertygad om att ni kommer få underbart väder.. Håller en liten tummer för det i alla fall. Ska bli kul att få höra lite av vad ni gjort när du kommer hem :-)

Ha en härlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

8 juni 2009 21:08

Fina bilder du tagit!
Sommaren är underbar bara vi fick lite värme!
Men snart får du värme det är 30 grader i turkiet.....lite avis men jag har mitt kvar senare!

Skönt att dottern mår bättre och hoppas det ger med sig snart!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Kramiz Ruth

Kramiz Ruth

8 juni 2009 21:41

Så mysigt du har fixat på bordet för ditt egna välbefinnande, synd du missade nubben :) Många fina kort i dag, blommor gör en glad när man är nere och väntar på sommaren. Ni vet ju att ni snart har sommar, men 30* nej tack, då stannar jag hemma och sätter på mig raggsockar och toppluva.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 juni 2009 07:25

Så jättefina kort du tagit.Kan vi byta plats i morgon, Jag åker till Turkiet och du går till tandläkaren i mitt ställe,det låter väl bra?
Nu får du ha en skön dag
Kramar

http://danslillis

 
lillis

lillis

9 juni 2009 17:01

Glömde att önska dig en bra och trevlig resa till Turkiet
Kramen

http://danslillis

 
Monica

Monica

9 juni 2009 18:16

Jättefina bilder du har här på din blogg idag.

Önskar dej en trevlig resa till Turkiet!

http://violett.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

9 juni 2009 20:56

Vilka fina bilder, ser att du skall resa bort, då önskar jag dig en trevlig resa

http://prilyckans

 
Christel

Christel

9 juni 2009 22:05

Mycket att stå i kan jag tänka så här kvällen före, imorgonkväll sitter du och gottar dig i den goe värmen, jaja men jag får suga på min karamell lite i taget, för då har jag mitt kvar.
Ha det nu riktigt skönt, sola o bada för allt vad tygen håller, för enligt alla prognoser så lär vi inte få värme på ett bra tag.
Ha en trevlig resa, ser framemot lite Alanya bilder då du kommit hem, så glöm för allt i världen inte kameran.
Kramen
Christel

http://tantans

 
Cina

Cina

10 juni 2009 09:39

TREVLIG SEMESTER O TA VARA PÅ SOLEN OCH BADA OCH NJUT....

Sååå skönt att få lämna detta ruskväder vi har nu. Inte roligt allt bara regn här hos mig idag.

Kommer att sakna dig men 1 v går fort.

GLÖM EJ KAMERAN!!!!

SUPERDUPERBAMSEKRAMEN

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
LaPia

LaPia

10 juni 2009 13:15

Åhh vilka underbara bilder. Riktig svensk sommar.
Ha det gott // Pia

http://lapia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards