~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Bim - 3 juni 2009 22:38

läget,kanske pussas det i hörnen,eller så,*L*

här är det lugnt,landat efter jobb,

varit en lagom jobbig dag,sas,

sockerkakan blev mkt uppskattad på jobbet,

vi hade p-möte idag,det var bra,


hemma mådde gubbe lite så där,

ena dottern är sjuk,

den andra har förlorat jobbet,

den tredje har det lugnt,

svärfar har d lite tufft,

ja,d va väl allt,*L*

ej så farligt som det ser ut,elelr så mycket rättare sagt,

men det blir en del på en gång,sas,


nu laddar jag för ett 7.30-16pass imorron,,

sen kommer minsta dottern till satn m familjen,så då får jag

chansen at gratta den lille som blir 3 år,ojoj,

han sa "puss,puss mormor,älskar dej"idag i telefon,

man smälter ju bara,


ikväll om en vecka så har planet lyft

och vi närmar oss så sakta;

Turkiet,vi brukar vara mkt på denna stranden,



nu ska jag nanna strax,

tackar för besök i min blogg idag,

ha det toppen,

sov gott,

 

Kram Calma:=)

Av Bim - 3 juni 2009 09:40

på er,

fast ni har kanske varit vakna ett tag,jag steg upp vid 8-tiden,

ska räcka till först o främst kl 20,ikväll,*L*

bakat ngr sockerkakor till p-mötet idag,då även en kompis som är sjukskriven kommer o hälsar på,blir mumsigt värre alltså,


nu duch snart,sen kolla lite hemmets vrår,bädda o sånt där,

allt detta till ngn skön musik,


önskar er alla en bra dag,så bra som ni bara kan ha det,

Carpediem,ni vet,

jag gluttar in ikväll,

kram Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards