~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Bim - 2 juni 2009 22:56

Hej alla bloggisar!

Börjar med att säja att jag läst era kommentarer,och hoppas jag hinner svara imorron-fm,verkligen,hihi,

ibl kör det ihop sig,men sitter o niger för era inlägg,hoppas ni älskar mej ändå,**LL**

Var ju hos tandis idag och DET GJORDE INTE ONT,Jippi!!!,bara ont i plånboken,

tanden var rotfylld o bara förbereddes lite för kommande äventyr,

så nu ska jag dit dagen efter hemkomst från Turkiet,som jag längtar till mer o mer nu,ju närmare jag kommer avresedage,hihi,

o tänk så lustigt,jag "råkar" ha ngr bilder till,från förra året,

kommer här,

detta e lite kul,en skylt med mitt namn,hihi


jaja,vi sak ut o äta igen,hehe,


o igen,haha,e jag tossig eller?,*L*


Imorron fm ska jag baka igen till Sthlresenären i helgen,men det blir bara sockerkakor,

bullarna blir på fred em efter jobbet,


Nu ska jag natta så jag tyar med allt imorron,

tack för att ni titta in i min blogg,

Kram Calma:=)



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards