~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Bim - 1 juni 2009 22:54

alla bloggbesökare,välkomna hit.

Idag har det avrit varmt o skönt,för alla som gillar o tål det,däribland jag,så har det ju varit en toppendag,

Jag har gjort såna där "måsten",men tvätten torkas ute o doftar då så härligt,,sen lite pyssel inne oxå,

gräset klipptes,och tog fram de sköna stolarna vi fick bär vi gifte oss,från Christers jobb.

På kvällen blev det en tur till ett köpcenter,

köpte sånt där smått o gott som sak med på resan,

Sen hem o vattnade medans mannen stod vid spiseln,d e bra d,

för även om det ska bli sämre väder såär det bra att förvattna lite,*L*

Köpte en sån där omtalad o tydligen väldigt bra,spikmatta,

så den ska vi testa,båda två,man ska visst vänja sig succesivt,,

Ja snart är det Turkiet,åker den 10,

då får man sitta o njuta så här:

sen när man kommer ner,då kan det se ut så här,när man ska gå

och äta på kvällen:

men nu sak vi strax sova,

ladda för tandläkarbesök o jobb imorron,

hoppas ej det gör så gruvligt ont denna gången,

från Calma:=)

Av Bim - 1 juni 2009 11:15

Hej på er alla!

Så var det en ny vecka igen,för mej veckan innan Turkietresan,

så det ska fixas lite inför den,åker onsdag nästa vecka,

när man jobbar heltid får man ju ta till de få dgr som finns.

Sen lite andra saker,men tänkert njuta i solen oxå,denna underbara

dag,iaf här,

Har sovit bra inatt,efter helgens jobbravader,skönt när varje helgpass är över,även om jag gillar mitt jobb,men kroppastollen talar om att man ej är 20 längre,även om jag oftast e d i sinnet,*L*.

Blir en lätt lunch,Coleslaw,det är så gott!!

Nu är det

från Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards