~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg under maj 2009

Av Bim - 15 maj 2009 21:59

till er alla,

här är en trött tjej som knapprar på tangenterna,superdupertrött,

varit en bra vecka men jag blir så trött i benen o inte minst i foten,

men nu är jag ledig llör-sön,

handlat det sista till imorron då vi ska ha gäster,

ska träffa min yngsta dotter imorron,hon är i stan,det ska bli underbart,

sen hem o duka o fixa det sista,

vi får växla ord i bloggen imorron,kanske,blir säkert ngn

ledig stund,*L*


sov så gott alla,

dröm positivt,

tänker på er ,,


kram Calma:=)

Av Bim - 14 maj 2009 23:38

Gonatt med er,

NU ska jag sova,(lite sent blev det)

Carpediem när ni vaknar,

Kram Calma:=)

Av Bim - 14 maj 2009 22:42

på er alla i bloggvärlden,

här är en tjej som sak krypa i bingen snart,

bara blåsa håret först,efter en skön duch,


ikväll har vi storhandlat,det blev ej billigt,

lite xtra iom att vi ska ha gäster på lördag,

ej ännu bestämt förrätt,men tilltugg till drinken e klart,hihi,

det ska bli smaskigt o kul,


jobbar "glidarpass" imorron,7.30-13.15,härligt,

uträtatr ngr äernden innan hemåkning,

vi trivs så bra med nya bilen,verkligen,


tack för alla gluttar o nerrattlade rader i min blogg,

har kollat o skrivit lite i era,


nu ska ni sova så gott,

drömma vackra drömmar

kram från Calma:=)

Av Bim - 14 maj 2009 07:07

till er alla,

välkomna hit,

från ett mulet,kulet Östergötland önskar

jag er en bra dag,

Carpediem!

Kram Calma:=)

Av Bim - 13 maj 2009 22:43

säjer jag till er alla,

tack för ni besökt mej på bloggen idag,

gör det gärna igen,

nu ska jag sova,ladda inför jobb kl 08.00,

vi möts igen,

sov gott,dröm vackra drömmar


Kram Calma:=)

Av Bim - 13 maj 2009 09:45

Goförmiddag bloggbesökare,

det är INTE ett foto på mej o min man,eller*L*

hittade det när jag kollade runt i mapparna,men den gav mig ett

smile iaf.

Nu laddas för jobb,först ett p-möte,

sen hemåt igen ca 21.15

har ngn ett bra tips på en snabb o god förrätt så är jag tacksam,

ska ha gäster på grillning lördag,för o efterrätt klart,

har haft avokado så mkt,så sugen på ngt annat,

tacksam för tips,


Önskar er alla en bra o skön onsdag,


Kram Calma:=)

Av Bim - 12 maj 2009 23:05

GRATTIS till en bra låt som gick vidare


GODNATT alla bloggare,sov gott.


                                         Kram, Calma:=)

Av Bim - 12 maj 2009 10:03

Goförmiddag,

Först ska jag säja att jag var nog rätt trött igår,svarade på lillis eller ruts inlägg o det kom till mej själv,nåja,ingen större fara,*L*

kan det möjligen bero på att jag var så ego att jag ville se fler kommentarer hos mej,eller,hihi,,,


Ja,idag pysslas det här hemma men i lagom skön takt,har ingen tid att passa,

första tvätten ska hängas ut,

sen en kopp kaffe på trappen,läsa tidningen,läääääääääääänge,

framåt kvällen fiva x antal matlådor,men gillar ju att laga mat,så det är bara kul,


Önskar er alla en sköän o bra dag,precis som ni förtjänar,

 Carpediem,

Kram Calma:=)

Ovido - Quiz & Flashcards