~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg under maj 2009

Av Bim - 19 maj 2009 22:42

sorry glömde klänningen i förra inlägget,

här kommer den,

Kram Calma:=)

Av Bim - 19 maj 2009 22:37

alla bloggvänner,

idag har jag skickat iväg min brudklänning,

såle den till en tjej som kommer att bära den med vördnad,

en fin tjej som jag bara känner gnm mailkontakt iom klänningen,

men lite konstigt kändes det,men har ju köpt en annan klänning för de pengarna,så det är ju härligt,

här nedan ser ni min klänning,

dock syns ej alla fina dekorationer,såsom strasssmycket som är under buketten,

väl mött imorron igen,


Kram Calma:=)

Av Bim - 19 maj 2009 07:05

på er alla besökare,

är ni vakna?,

inte,

då ska jag hjälpa er med denna bild,

men det är ej så farligt som det ser ut,gjorde mej lite xtra ful,

ha en bra dag,

Kram Calma:=)


Av Bim - 18 maj 2009 22:17

alla bloggvänner,

ger er denna vackra solros,

dock förstås ej driven av mej,inte i år iaf,

varit en lagom jobbig dag,den gick fort iaf,pyssel här o där,

slutade jobbet 16.00,sen bara hem,svida om o så körövning,

repetition inför vårt lilla vårsjung på måndag,sista gången innan sommaren,

det är sååå kul o härligt att sjunga,vår körledare är superskön,så bara

en sån sak,,

vi åt lite efteråt,gott o mysigt,


kom hem för bara ett litet tag sen,

varit lite social med gubben,kollat mail,

skulle jag ej kolla in i era bloggar o skriva ngt,så har jag absolut

inte glömt er,men är tokslut,

sov bara 3 timmar förra natten,

orsaken,hihi,min man,

sen när han blev tyst,då började hunden "sprina i sömnen" 

o så snarkade hon oxå, 

sen ringde klockan,05.30,var jag pigg?,uuuuhhh


men nu ska det bli sängen,


ha det så bra,

sov gott o dröm,gärna om mej,hihi


kramis från Calma:=)



Av Bim - 17 maj 2009 21:05

hej o kväll på er,

underbara blommor på vår trapp;

ja,o en annan "blomma"här nedan,mitt i blomningen,eller?,*L*


förmodligen möts vi ej mer i bloggvärlden idag,

så jag säjer Godnatt,sov så gott,dröm positivt,

o framför allt,

Carpediem imorron,


Kram Calma:=)


Av Bim - 17 maj 2009 15:56

så ser den ut,man ser färgen iaf,

kram Calma:=)

Av Bim - 17 maj 2009 15:53

hej,

här är en bild tagen på min nya klänning,den jag ska ha på min dotters bröllop,

tyvärr ej ngn bra kamera,men färgen är iaf rätt bra,hihi,

lite silverblommor på livet,

den kostade som sagt 3200:-,men sålde ju min brudklänning för 2500:-så den blev ju ej så dyr egtl,

kram Calma:=)

Av Bim - 17 maj 2009 15:35


på er alla,

hur har det varit i helgen?,

här har det varit fullt ös,sas,

igår lördag träfafde jag min yngsta dotter,vi besökte en sömmerska för att fixa till hennes klänning,

om hon var vacker?,som en prinsessa,

köpte även min klänning,oxå mkt vacker,

proset var oxå vackert,3200:-,men har prec sålt min brudklänning för 2500:-,så det blev ju ej så mkt ändå,

vi kollade lite på SOF,(studentorkersterfestivalen,den årliga),härligt inslag i stadslivet,

en fika på satn,

sen hem med klänning o allt,

förberedde för kvällens lustigheter,vi hade gäster,

det blev en lyckad kväll,


GRATTIS Norge,till en välförtjänt seger,bra låt,

gillar ju den svenska,men igår så gjorde hon den ej så b ra tyckte jag,men nerver spelar väl in förstås,


nu,eller sen,ska jag kolla runt i bloggarna,

tills dess,ha det bäst,

kram Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards