~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Bim - 26 maj 2009 09:43

Kära bloggläsare,

var ej inne i ngr bloggar igår,ej så mkt i söndags heller,

sorry för det(ler),ibl kör det ihop sig,

Igår jobb o sen bara byta om,vi hade vårt Vårsjung i kören,

alltså den sista körkvällen för denna termin,snyft.

En av visorna för själen,vår körledare är en otrolig tjej,man blir på

gott humör bara man ser henne.

Denna kvällen samlas vi alla 3 körerna,som vi totalt är,


Så här var jag klädd,vi skulle ha lite olika färger,utifrån den kör vi tillhör,

"min" skulle vara blå-lila;


här nedan syns en del av oss alla som sjöng igår;


Ja,idag är det jobb kl 13.00,sen ledig imorron,

sen är det visst dags för helgjobb igen,*L*,självaste pingsten,

men det är ok för mej,den firar iaf inte vi,sen är det alltid härligt när

vi är lediga tillsammans,

men denna helgen ska Christer upp till en av våra barn o tapetsera o fixa i

deras nya lgh,så "gräsänka" hade jag blivit i vilket fall,

viktigt med egen tid oxå.

Ska baka bullar o sockerkaka så de har till fikat i helgen,tänkt det imorron,men e lite sugen på att åka till landet oxå,vid bra väder,vi får se.

Så jag ska kolla runt i bloggarna ikväll tänkte jag.


Tack för att ni gluttat in o kanske skrivit ngt,

det berikar en sjungande kvinna,

Ha en så bra dag ni bara kan,

Carpediem!!!

Kram Calma:=)




Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards