~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

GoSöndagKväll på er!!!

Av Bim - 24 maj 2009 21:43

Hej,

ja så är helgen till ända,mng varit lediga i 4 dgr,men jag jobbade ju to-fr,


vi var på landet igår o idag,gjorde prec lagom med saker,jobbade ej bara utan njöt oxå,,,livskavlite på hög nivå har det varit,

Bimsan njuter av frukostkaffet,stora bordet ej uttaget än,oups vad valken blev synlig,hihi

  Sassa tycker livet är underbart på landet,



Blommor måste man ju ha på fikabordet


Fin bild som togs när vi var ute o fiskade,liten gädda som återfick friheten,



Nu säger jag;

 Kanske jag tittar in i era bloggar,men e lite trötter,sas,

sov gott,dröm vackra drömmaar,

kramis från Calma:=)



 
 
lillis

lillis

25 maj 2009 07:14

Så skönt att du haft det bra på dina lediga dagar.Fina kort du tagit
Önskar dig en fin dag
Kramen

http://danslillis

 
Christel

Christel

25 maj 2009 08:31

Härliga bilder från en skön helg.
Mysigt.
Kram
Christel

http://tantans

 
Sussi

Sussi

25 maj 2009 08:58

Vad härligt det såg ut med lite landetbilder. Det är nog det enda stället man riktigt kan slappna av!!

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

25 maj 2009 19:31

Det har ju varit helg och enligt skriften "Så skall man hålla vilodagen helig" jaaaa, vad jag kan se så har det varit så njutbart som det kan bli och skall vara. Härliga bilder. Känner den underbara doften av liljekonvalj genom skärmen, snifff snifff!
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

25 maj 2009 21:59

Jätte fina bilder från landet!
Härligt med liljekonvaljer såååå synd att man inte får ta dom in på sjukhus.
Mamma älskar dom.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Ovido - Quiz & Flashcards