~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Bim - 22 maj 2009 22:11

 LUGN O RO!              

// -Odd,det finns inget

som är så rogivande

som att äta rysk kaviar.

-Hur menar du?

-Det finns inget som stör. //


LÅNGSINT!

// -Växer du fortfarande

pappa?frågade dottern.

-Nej,varför undrar du det?

-Jo,för huvudet sticker upp

genom håret:


GOD GISSNING!

// -Vad kallas den strimma land

som skjuter ut i vattnet?

-Landtunga.

-Men vad kallas det när vatten

skjuter in i landet?

-Sjötunga. //


VECKANS KORTIS!

//- De sa att det skulle snöa

på radion.

-Då tycker jag att du ska

täcka över den. //


Kram Calma:=)

Av Bim - 22 maj 2009 18:48

på er alla fredagsbesökare,eller annan dag,*L*

äntligen ledig,gått bra att jobba,men har ffarande värk,men ngt bättre,

men det ger sig väl till jag går i pension,dryga 6 år dit,*L*

men nu ska jag njuta av att bara va ledig,

när jag kom hem satte jag mej bara i min favvofåtölj,

satte på vattenfontänen,en avslappningsskiva,med skön musik o så en tidning,nu skulle jag läsa,

hahah,vem somnade på två röda,hihi,det var skönt,

sen var ugnspannkakan färdig,den är min man bra på,oxå,

så vad finns att klaga på?,

ja vädret förstås,regnat är bara förnamnet o så åsakt som jag är såååå förtjust i,bläääääääääää,

men nu e d lugnt,

vi ska mysa med lite :senare,och lite glass oxå,

med enna söta gurkgris:

säjer Calma;Kram,,,ses seneller imorgon,,,,

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards