~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Bim - 20 maj 2009 21:50

hej,

Idag preparerat 3 tänder,för att få en bro så småningom,den blir på 4 tänder,den ena tanden blir hängande,sas,

idag gjorde det ONT,så tårarana rann,trots 5 ampuller bedövning,

satt väl i stolen sånär 2½timme,

nu har jag en plastbro o den är klumpig o ful,men hellre det än att gå med bara stumpar till tänder o det är mitt fram i ö-käken oxå,

har en toppentandläkare,så det är ju tur,

idag blev det en delbetalning på 3000:-,så det kostar att ligga på topp,

just nu värker det,eller ömmar rejält i tänderna,men de har ju fått sig en duvling,

så när min man åkte o köpte glass o chokladsås,så tyckte jag att jag fick unna mej det,idag,*L*


här nere kommer bilder på våra älskade husdjur,

först ut är Sassa,blir 13 år den 1 juli,

hon är en blandras av border collie o golden retriver,

helt underbar tjej,varje dag med henne nu,i den åldern är en gåva,


här nere har vi Sigge,en härlig bondkatt på 7 höstar i höst,

han o Sassa är ett riktigt radarpar,stortrivs ihop,

Sigge hade en syster i form av en nosr skogskattjej,vid namn Trollis,hon blev sjuk o finns ej mer,men hann bli 11 år iaf,men här är som sagt Sigge,


till er alla från mej,

SOV GOTT,om ni kan,

var rädda om er och för er som vet att JAG vet hur ni har det,så vill jag säja,

mina tankar finns hos er,

stor kram från Calma:=)

Av Bim - 20 maj 2009 10:19

//Det är vad vi tror att vi redan vet

som hindrar oss från att

lära oss nytt//

av Claude Bernard


Kram Calma:=)

Av Bim - 20 maj 2009 08:37

skickade ju bilder på klänning igår,här kommer ngr fler,

idag ska jag till tand o börja storjobbet i munnen,hmm,

så vi får se hur stort hål det blir i plånboken just idag,

totalt blir det skitdyrt,

önskar er alla en bra dag o styrka i saker som ni kanske måste genomföra,

alltid har ngn ngt på nåt sätt,

det är ju det som är livet,

av det positiva som sker samlar vi kraft o energi att klara det som ej är så positivt,

Kram från Calma:=)

det fina smycket,sen var den så fint draperad,tyckte jag iaf,

min bukett,

hår,med lösfläta

och trots bilden nedanför,så blev jag gift,*L*

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards