~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Bim - 11 maj 2009 21:17


Hej på er alla bloggvänner.

Helgpassen är över,det har varit en bra jobbarrunda,men är rejält trött i fötterna,spec då den opererade,det är ju mkt gående o så,

men nu är det gjort,för denna gången iaf.

Fick idag veta att en av alla våra toppenvikarier fått fast tjänst,eller iaf ett längre vik,och får på så sätt in en fot i det yrket,jättetrist tycker jag,ja,för oss iaf,sen förstås toppen för henne,det är ju så det ska vara.


Slutade kl 13 idag,men sen hade vi handledning efter det.

Jag avslutade allt med ngr timmars körövning,snacka om terapi för hälsa för både kropp o själ.

Borta var snart trötthetskänslan,fylldes med en energi,men skulle absolut ej velat jobba ett pass till ändå,*L*.

Men skön avstressning,det är det.


Imorgon ska jag bara vara,ja lite pyssel hemma förstås,men har inte en tid eller ngt att passa,ljuvligt.


Hoppas ni haft det bra,ska se om jag kollar in i bloggarna,sa ju det,men det kan oxå bli imorron.

Men jag önskar er en skön,rogivande natt,

Kram Calma:=)


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards