~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Bim - 9 maj 2009 22:43

   Godnatt,

Tack för idag,

Sov så gott,


Kram Calma:=)


Av Bim - 9 maj 2009 20:43

Hej alla besökare!

Ja,då var lördagens pass avklarat,imorron är det 12 timmarspasset,hmm,men det går bra,hellre de lite längre turerna än varannan helg,helt klart.

Vi åkte iväg från jobbet,då inköptes denna lilla gristjej.

Hittade även ett likörglas,en sort vi bara hade 5 av,där fanns det,

lite tur faktiskt.

********************

Blombuketten fick jag av min älskade man när han vart o handlat,

och då gör det ju inget att levergrytan ej blir förrän imorron,,*L*

Ikväll blev det istället hemgjorda hamburgare med goda tillbehör,det är helt ok det oxå.

*************''

Hoppas ni alla haft en bra dag,

att förhoppningsvis solen lyst på er,det gjorde den på oss idag,men det blåste rackarns så mkt oxå.

**********************************

Jag får se om jag tittar in  i era bloggar o rattlar ner ngt,men det kan bli så att jag väljer bingen väldig,väldigt tidigt,borde det iaf,men det

vet man aldrig förrän efteråt,*L*

Så för säkerhets skull säjer jag tack för er a inlägg i min blogg,

tack till dej som "bara" tittat in,

utifall jag släcker ner mina computrar,

***********************************************

Sov gott o en kram skickar

Calma:=)



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards