~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Bim - 6 maj 2009 22:38

hej,

skulle tro att jag snart är i bingen,

ville bara säja godnatt,

ok,finns en % att jag öppnar upp laptopen,

men troligtsvis inte,

sov gott,

kram Calma:=)

Av Bim - 6 maj 2009 22:16

hej på er,

imorse hann jag ej säja godmorron i min blogg,började 06.45,

gått i ett hela dagen på jobbet i stort,men då går tiden fort oxå,

ikväll var vi borta o bladdrade lite,

nu har jag gått ignm mail o sånt,fanns ngr st sas,

men det är kul tycker jag,


tack alla för inlägg,omsorg om min fot,det är skönt att läsa,

jag ska verkligen försöka ta det lugnt imorron,

går ändå rätt bra att jobba,värre när man jobbar kväll,för så är man igång

först hemma sen ett ca 8timmars pass på jobbet,


men jag ska ej klaga för det går rätt bra ändå,


hoppas ni haft en bra dag,

och att natten skänker er skön vila o laddning för

morgondagen,

bamsekram från Calma:=)

Ovido - Quiz & Flashcards