~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Bim - 1 maj 2009 23:27

  // Det har ingen betydelse hur gammal man blir

     utan hur man blir som gammal. //

Av Bim - 1 maj 2009 22:13

   Hej,bara jag igen,

 Jag/vi såg på Humorgalan,

tårarna bara kom när man såg vissa reportage,

vi blev Världsföräldrar ikväll

för ngr år sedan hade vi ett fadderbarn,men så fyllde hon 15 och då fick vi ej vara det längre, blev  inget av med ngt annat,tyvärr.


Skulle tro att detta blir sista inlägget idag,

men man vet ju aldrig,*L*


Sov så gott alla bloggvänner och väl mött imorron igen,

Carpediem

Kram carla,, :=)

Av Bim - 1 maj 2009 16:21

 Hej,

Vlken dag,vädret har  varit o är forf så ljuvligt här,men det är det välfler än vi som har.


Idag klippte vi gräset för första gången,o så åkte trädgårdsmöblerna ut,det

har blivit en tradition att de ska ut till 1 Maj

naturligtvis avnjöts en kopp kaffe ganska snart förstås,

sen skyfflade jag den lilla grusplan vi har o räfsade upp allt efter,

så härligt när sånt blir gjort


Ikväll ska det bli potatis o matjesill,gräddfil o nyklippt gräslök,

o så rabarberkräm,den allra första,mmmmm,

finns ingen restaurabmat som slår den premiären.


Christer har dammsugit ur den gamla bilen o jag ska ta finliret sen,

en perfekt dag för såna sysslor,

ska strax besiktigas o är sen till salu, .


Imorgon blir det nog landet,ja vi har inget eget,men svärfar har det,

det blir väl vi som tar över det sedan,men svärfar betalar detta året oxå,men vi sköter det,han orkar ej,har en ålder på 89 år,då får man vara trött,

det är där vi har vår båt oxå,


Tack alla som gjorde inlägg i min blogg igår,

roligt Pia att du tyckte den är trevlig,

säjer tack igen till Cina som hjälpt mej,

sen det jag skriver,det får väl jag ta åt mej äran av då,, *L*

du, o alla andra är så välkomna att titta in här hos mej,

så kul


Nu säjer jag hej för stunden iaf,tittar kanske in senare ikväll,

vem vet,

ha det bäst,

Carpediem!!!


Kram, Calma :=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards