~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Bim - 21 april 2009 22:35

  Hej vänner,

Jag skriver tack här o nu till er, till de nya namnen Lillis o Christel,välkomna till min blogg

o så hade du Cina skrivit igen,tack vännen.


Att jag skriver här o ej i era bloggar beror delvis på att jag haft "häcken full" o har väldigt lite tid för datoridag,sen så att alla får sitt tack,hmm,*L*

packar oxå nu för resan till Skåne imorron,hem söndag.

Kommer att sakna blogeriskolan,men Cina behöver ju lite sem oxå,*L* igen.


Ja,som ni ser så gillar jag grisar o har en otrolig massa,

haft riktiga oxå förr,när vi hyrde en gård,jaja,det var då det.


Dagen idag varit totalt inrutad;

Bil till verkstad,väntade där,2 timmar,

Sen till mammografi,där det var ngt fel på apparaten så de fick ta om bilder,jippi,sa jag med tuttarna i kläm,hihi,

Till  en kompis efter det,fika o hämtade saker,

Hämtade en dam efter det o så åkte vi till svärfar med fika o tillbehör,

Hem igen,pussade på gubben o så till en kompis som jag bestämt med sen tidigare,fika,men utan tillbehör,nån ordning får det vara,

Sen var det hem o mat o så packning o packning,hmm,man kan ju behöva allt o lite till,


Nu efter att ha nattat er här så ska jag natta själv oxå,

upp tidigt imorron,


Skickar en gó varm kram till er alla,

Carpediem,

Ha det bäst,önskar Calma





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards